HVA MED Å STRIKKE SEG EN NY HØSTKJOLE??

Kari-Helene Rane

 

Det er bare å konstantere et faktum: Sommer kommer aldri helt frem i år så nå har eg kjøpt en del fine kubbelys og ønsker herved HØSTEN Hjertelig Velkommen! Den skuffer sjelden aldri, verken når det gjelder nedbør eller stormer! JuHuuuu Velkommen InneKos med lune og myke plagg 🙂

Høsten er som du vet MIN favoritt årstid og det er virkelig en ypperlig årstid til å bruke kjoler! Ja for hva er vel mer lekkert enn en flott ullkjole, ja sånn til både hverdags og fest?? Eg har allerede fått de nye støvlettene i hus, eller iallefall et par Dr.Martins og de skal brukes til alle mine flotte ullkjoler!
Det gledes stort! Ja for SOLkjolen fikk en kun brukt 1-EN gang i “sommer”

 

Håper du virkelig NYTER disse oppskriftene!
Eg kunne tenkt meg kjolen over her, men bare med noe lengre arm 🙂

 

 

MADDIE DRESS
Bildet over
Opp til 112 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Karie-Helene Rane

 

LILY DRESS
Opp til 112 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Kari-Helene Rane


MIKO DRESS
Opp til 112 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Kari-Helene Rane

 

ICON DRESS
Opp til 112 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Kari-Helene Rane

 

DOTTIE DRESS
Opp til 112 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Jadda, det ordnet seg fint og galant hos vikarlegen i dag og eg kan pustet lettet ut til fastlegen er på plass. Har fått noen spørsmål rundt akkurat dette og det eg kan si er at det er veldig strengt hvem som kan skrive ut A-Resepter til en og samme pasient. Men fordi eg aldri på de 12 årene eg har brukt de har spurt etter påfyll uten om de faste reseptene mine var det ingen problem. Her var det ikkje snakk om noe særlig overforbruk, men heller dårlig beregning av antatt dager 🙂 Kommentaren til legen var:
“Du har jammen meg stålkontroll på medisinbruken din” Jepp, det har eg for det er SÅ viktig!

Etter legen kjørte eg å besøkte Amira på jobben, alltid like koselig! I dag gjorde eg noe eg har tenkt på en stund: Eg kjøpte meg NY og etterlengtet Mobil JuHuuuu Eg har ca 1 år nå hatt Huawei9 og nå var tiden inne for en aldri så liten oppgradering! Denne gangen ble det den nye Huawei10 Pluss 🙂
Har vel aldri hatt en type mobil før som tar såååå BRA bilder!! Alle bildene eg tar selv her på bloggen har altså det siste året blitt tatt med Huawei9 -KJEMPEFORNØYD! Men så har jo også mobilen 2 superbra Leica Kamera 🙂
Her kan du se min nye mobil som eg får på mandag! Arg ja eg må vente hehe Den måtte bestilles siden eg ville prøve meg på en i Gull 🙂

Haha vettu ka eg gjorde nå nettopp? Eg kjørte DibHassan på skolen!! Læreren hans har tatt en instruktørutdannelse og hun trengte en gjeng slik at hun kunne “trene” på å være instruktør! Det blir et par beinharde treningstimer kunne hun love! Haha Regner med han er et lite slakt når han kommer hjem, men sporty gjort da og går omtrent rett fra senga og ned dit 🙂

Eg der i mot har kommet meg i pysjen, eller, eg var nettopp ute å plantet noen avlegger som eg fikk av naboen da eg kom hjem 🙂 Hun har noen FANTASTISKE blomster som eg alltid skryter av og NÅ har eg plantet i 2 krukker 🙂 Rett etterpå styrtregnet det! Nå koser eg meg da, har tent en del lys, ja det er ganske mørkt og eg har faktisk høstfornemmelsen!!! Mmmm så deilig!

Er fullstendig klar for strikkings!

KOS DEG OG NYT
HELE KWELLEN!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikking #knitting #pattern #strikkeoppskrift #strikkekjole #høstkjole #lekkerkjole #ullkjole #alpakkakjole #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

0 kommentarer

Siste innlegg