NYE DESIGN FRA MINE FAVORITT DESIGNERE

 Isabell Kraemer

 

På onsdags kwellen fikk eg øye på denne, tenkte fort; “Isabell, swosj, klikk, Paypal, klikk, swosj inn i mappa hvor hennes design bønnhørlig blir lagret” *Pustet lettet ut*! Skulle jo neste tro hun kunne bli utsolgt slik som eg reagerte! hehe Gjett om eg kommer til å kose meg en gang f.eks sitter å gynger på et gamlehjem, (Eller hvis drømmen går i oppfyllelse: En diger Villa i Sør-Libanon…) eg kommer vel aldri til
å kjede meg et øyeblikk.

Nå har eg snart ALLE hennes design med noen fååå unntak som eg ikkje falt noe særlig for, ja det er rett før eg må starter en egen TurnusGruppa bare til hennes gensere 🙂 Vet ikkje, men det er noe med snitte på det hun designer, det bare henger så fint på meg syns eg og det er veldig komfortabelt
å ha på 🙂 Har du ikkje testet hennes oppskrifter, PRØV! Enklere enn du tenker og absolutt veldig
BRA forklarte oppskrifter 🙂

 

 

 

OPTEKA
Bildet over
Str opp til 128,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

Processed with VSCO with q7 preset

Joji Locatelli

 

Joji er en annen designer som eg har strikket en del fra, henne har eg faktisk følgt i noen år nå og eg kan virkelig se en POSITIV utvikling i hennes mange flotte design! ALT til den bedre, hele tiden! Hun er også en designer som tenker på de store frodige damene og er raus i måla sine 🙂 Dette gjør henne på ingen måte mindre populær og du bør sjekke henne ut. Hun jobber sammen med andre flotte designere som me har blitt kjent med som har egne flotte design, ja som f.eks Veera Valimaki som har designet den etter hvert ganske berømte Still Light Tunic <3 

De 2 damene har samarbeidet og gitt ut hele 4 strikkebøker! Vel verdt å sjekke ut HER!

LONGLINE CARDIGAN
Bildet over
Opp til 150 cm i brystvidde

Joji gir hele 20% på sine design frem til 20.august hvis du bruker Rabattkode jojifallkal

 

 

 

 

* * * *

Vettu? På onsdag kjørte me nesten skytteltrafikk mellom hyller som skulle hjem på Garnrommet mitt! Ja eg VEEET, men kunne bare ha kjørt rett til Ikea, “Smokk smokk” og fått det me trengte, trekt Visa`en
og full fart hjem til monteringshelvete! haha Men vettu? Me er ikkje sånn, her skal det lages et knallbra Garnrom med masse plass…..PÅ BUDSJETT!! Såååå MYE kjekkere skal eg si deg! Me tok med en kopp kaffi og kjørte først inn til Stavanger, plukket med oss en 2 X 8 roms Kallax hylle med skuffer
og skap, hjem med den og ut til Randaberg next, der demonterte Ali en 4X4 Kallax hylle, dvs at til nå har eg 24 rom som vil dekke HELE den ene veggen, Pris?? Jo det skal eg være ærlig å fortelle deg; 200,- for alt sammen! Deeet er BILLIG det! Hvorfor kjøpe nytt når det brukte funker akkurat like bra!
Hele Finn.no florerer av slike hyller så nå har eg sendt meldinger til noen flere som selger slike og me sitter klar med bilnøklene til å bare hoppe på hjul. Det er jo det som er noe av det morsomme;
Lage noe flott, kjekt og kult for en rimelig penge.

I dag skal me ut å hente flere hylle og SPEIL! Ja eg tenkte; Litt speil her og der gjør et rom større, ergo flere hylle og enda mere garn! *Ler hjertelig*

Håper det blir litt jobb på meg her hjemme også i dag, hvis eg orker! Hadde en drittdag fra HELL i går, men ALLE bøkene i de 2 bokhyllene på Garnrommet skal bort! Har som sagt bodd her i 9 år og ALDRI brukt noen! Vet eg skal beholde i allefall 2 heklebøker fordi eg har noen halvferdige duker liggende
og det er greit me oppskriftene 🙂 Mulig Tildabøkene også blir værende i ei hylle, ja for de er jo så søte

Eg har INGEN Strikkebøker som skal bort dessverre, neida, de pryder jo noen hyller inni stua
og brukes flittig til å kose meg med 🙂

Regner med det muligens blir litt Snap utover dagen av evn fremdrift! Gjett om me koser oss!
Bare synd at kropp og helse ikkje vil følge med og det var nok det eg fikk beskjed om i går, men skal man få noe gjort, ja så må man trø til litt. Skal der i mot ta det mer med ro for eg orker ingen snarlig reprise på gårsdagen! Fysj av meg! Nå føler eg meg bare litt skambanket, men er absolutt på bedringen og er nede på de håndterlige nivået med smerter 🙂 *Lykke*

Du kan jo sjekke ut Snapchat i dag om du vil bli med (vibbedille) Send meg også gjerne Snap om hva DU driver på med i dag 🙂 Alltid gøy å se litt bilder 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG OG FIN FREDAG!

Go`klem fra ei ivrig og optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #jojilocatelli #opteka #kallaxhyller #ikea #garnrompåbudsjett #påbudsjett #privatbutikk #garnlager #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #topplisten #toppblogg #toppblogger #blogglisten

5 kommentarer

Siste innlegg