VIDEOBLOGG – GARNROMMET – FREMDRIFT I LØPET AV 1 UKER

 

 

Er en ganske så stor hylle eg har på den ene veggen; Hele 24 hyller og alle er snart helt fulle!
Vurderer å fjerne det skape midt i hylla og plassere det i den andre hylla, ja sånn at eg kan ha oppskriftene samlet 🙂 Noen ble ganske sjokkert da eg ga bort alle oppskriftene mine, men det var oppskrifter som aldri ble brukt – dessuten har eg ALLE mine oppskrifter på Pc`en 🙂

 

 

Skal innrømme at eg hadde/har mye mer garn enn eg trodde……

 

Denne hylla var det me hentet i går og i dag skal me hente ei til som skal på Hobbyrommet 🙂

 

 

Eg skal flytte alle Strikkebøkene mine fra stua og inn på hylla her +
Ali skal lage til noe flere dilldall hyller til venstre her 🙂

 

Det tømmes ganskes bra nå inne på Gjesterommet! Nesten bare rot igjen jo!

 

Fikk ganske sjokk da eg så hva kurver eg hadde! Dette er heller ikkje alle!! *kremt*

 

Det begynner å tømmes i gangen også etter hvert!

 

Dette er sekken med garn som skal ut av huset 🙂 Nærmer seg ca 12 kilo etter hvert!

Tenke ikkje på at det er ganske mangen som ikkje har Snapchat, derfor la eg mine små grå i bløt i går kwell, klikket og tastet og til slutt fikk eg det til! Fikk alle snappene fra ryddinga startet over til YouTube kanalen min og nå kan du se dem her! Bare klikk midt på bilde og skru opp lyden hehe ENJOY!

 

 

SnapChat film Nr 1

 

NF3lu1Q52k4

SnapChat Film Nr 2

 

KE764rwsPnY

SnapChat Film Nr 3

 

l1EcEHgNm7M


SnapChat Film 4

 

SALLAN eg er krye av meg sjøl! Var søren ikkje BARE BARE å finne ut HVORDAN i huleste eg skulle få SnapChatfilmene fra Snapchat, via mobilen og sååå over til YouTube! Ja de må innom YouTube kanalen min  for at eg skal kunne publisere de her 🙂 Så dette er til dere som etterlyste mer bilder fra Garnrommet og alt som skjer rundt ryddinga. Skal innrømme at eg liksom har glemt å ta bilder siden eg Snapper så mye 🙂 Nå er det der i mot ikkje et problem lengre 🙂 GENIALT! Det er bare å skjenke
seg en kopp kaffi og kose seg 🙂

 

Eg skal der sitte her å slappe av en stund før eg begynner å rydde litt og i 13 tiden skal me avgårde å hente nok ei hylle. Jakten på flere vil nok fortsette litt til vil eg tro hehe

 

Har såååå lyst til å bli ferdig innen bursdagen min som er neste søndag 🙂 
Regner med det blir en bitte liten feiring, men ikkje noe stort kaffislabberas hehe Har ikkje hatt det de siste årene for eg orker rett og slett ikkje. Eg har pleid å invitert niesa vår med mann og barn + mor mi og det er i grunnen nok. Blir nok til det i år også HVIS ryddesjauen er ferdig 🙂

 Vettu? Eg skulle jo hatt et NAVN på det rommet!? Ja ikkje bare Garnrommet vettu…..
Har DU et GODT forslag? Ja du kjenner meg jo litt nå så prøv å kom opp med noe gøy! Skal notere det ned i boka mi etter hvert og hvis en av dere kommer opp med noe eg vil bruke, ja DA vanker det en PREMIE på det eg velger 🙂 JuHuuuu

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE HERLIG DAG!

Go`klem fra ei ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #garn #yarn #garnrommet #garnlager #garnsamler #youtube #vlogg #videoblogg #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

25 kommentarer
    1. Har vært utrolig kjekt å følge ryddinga di. Har kost meg med filmene fra snappen <3 Sitter og leker med tanken om å gjøre noe på mitt hobbyrom og nå som du har inspirert meg 🙂 Kosa deg videre med alt garnet i din garnhimmel <3

    2. Så flink du har vært. Jammen et godt stykke arbeid det der.
      Navn på rommet? Skattekammeret? Garnhula? Garnspaet? Garnhimmelen?

    3. Hei! Det har vært så kjekt å følgt reisen din fra et roterom til ett flott garn/strikkerom 😊 Må være koselig å ha et helt rom som en kan bare gå inn i, lukte og kjenne på alt garnet, drømme seg helt bort i..ja, bare nyte det 💜 Mangler bare en godstol nå så kan du bare sitte der inne og bare nyte det nye rommet ditt 😍 PS Hva heter You Tube kanalen din?

    4. No har du virkelig fått deg eit skikkelig DRØMMEROM. De har vore skikkelig flinke begge to. 👏👏👏👏 Mvh Sølvi

    5. Hege: Ja eg har vurdert en stol, men vet ikkje om eg skal bruke plassen på det, YouTube kanalen min finner ved å søke opp Gro Vibeke Najèm 🙂 Men du kommer også inn dit om du klikker på en av filmene(bilde) i innlegget

    6. Woow så mye fint garn.Du har plass til mere garn ,så husk Strikk og Drikk. Der kommer Ullrommet og Lundegård alpakka..De har garn som du nok vil like
      Ha en fin dag
      Solveig fra.Hundvåg
      j

    7. Ganske enkelt Koserommet for det så ut som et rom hvor du virkelig kan kose deg 🤗👍

    8. Syns eg hugsar frå før i tida at dette var Vibbedilleshoppen? (har fulgt bloggen din i mange år, eg ♥️)

    9. Så flott det blir – bra jobbing 🙂
      Navnet på garnrommet må jo bare bli “Gode Vibber” 😀

    10. Så flink du er. :-). Mitt forslag er VIBBEDILLEROMMET. Kos dæ med resten av ryddinga. :-). Sølvi fra Trøndelag

    11. Garnrommet ditt kan kanskje heite garnhvelvet? Dåkke har sannelig vore konstruktive og flinke med ryddearbeidet. Imponerte!

    12. Har nettopp sett snuttene dine. Så gøy, rene Aladdins hule fra Tusen og en natt. (med andre ord, et eventyr:)).
      Klem fra Merete

    13. Ja, så bra. Nå kan endelig vi usosiale på sosiale medier få se og 😀
      Så nå skal eg finne meg kaffi og nyte et drømmegarnrom in the making!
      Nyt din lille Edens hage søte Gro Vibeke.

    14. Hva med “Room of requirements” eller “Nødvendeligrommet” som det ble oversatt til? Harry Potter inspirert, selvsagt 🙂
      Gøy å følge med på garnryddingen din, minner meg om at jeg må gjøre en oppdatering av min samling snart også

    15. Jammen ser Sotratrøyen ut til å bli fantastisk. Tror eg må ha en til meg sjøl og rett og slett.

    16. Marianne: Ja det er og blir vakker, må bare få den frem i lyset igjen! Nå står kurven med kun den oppi så fredelig og fint inne på rommet <3

    17. Følger ryddingen din av garnrommet med stor fornøyelse,morro og se hvordan det blir.
      Foreslår at det kan hete Prosjektrommet/planleggingsrommet.Kan jo bruke uendelig mange timer på og planlegge prosjekter med alt garnet du har,og kommer til og få.😀

    18. Navn på garnrommet: Paradiset. 👍🏻😁 Godt jobba Vibbedille, kan godt komme en tur og sikle over Holst-garnet ditt. 😂😂😍😂😂

    19. Helt enig med NANA, Room of Requirements er et utrolig godt valg. Du har jo alt du trenger for å kunne strikke nær sagt det du ønsker:))
      Merete

Siste innlegg