HVOR MANGE KILO GARN HAR EG??


Det er det ganske mangen som lurer på! JA eg har veid etter hvert som garnet har blitt tatt med inn på Garnrommet, men eg har for lettvinthets skyld “kappet” bort det som er bak komma hehe
Rundet NED altså haha Husk at eg også har en sekk med 11 kg som skal gis bort – den altså hehe
TOTALT har eg 37 hyller!

 

Eg har nettopp tatt “Regnskapet” og sitter her med et svar og ja, eg trenger ikkje kjøpe stort mer kan du trygt si selv om eg GARANTERT kommer til å kjøpe mer….VIL man, ja så KAN man *ler*
 


Men spørsmålet er altså;
Hvor mange kilo har eg nå inne på rommet?
Ja for nå er det ikkje mer garn som skal inn ser du
Bare masse dill dall og bøker 🙂

 

Den som klarer å gjette RIKTIG antall kilo skal få noe kjekt i posten fra meg 🙂
Skriv svaret ditt som en kommentar under innlegget her på bloggen 🙂

 

Nå er det bare små ROT som må bort før me tømmer Hobbyrommet/Garderoben! *STØNN*
Dvs eg kommer til å gå resten av dagen å pynte, dandere og kaste boss 🙂 Me har også vært
å hentet ei hylle og det var godt å lufte seg litt 🙂

KOS DEG OG HA EN
FIN ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei optimistisk og utslitt Vibbedille 🙂

71 kommentarer

Siste innlegg