SOM PERLER PÅ EN SNOR – ISABELL KRAEMER STRIKKEDESIGN

 Isabell Kraemer

 

Vettu ka?? EG blir nok ALDRI lei Isabell Kraemer sine design! Nytter ikkje hva noen sier, men hun er kommet for å pryde mine strikkemapper! Uten tvil 🙂 Ja, eg kan være enige at det er mye som ligne hverandre, men studèr hvert design og det er noe magisk med hvert enkelt og GARANTER en finurlig teknikk eller triks! Mye gøy å lære 🙂 Ja se på den over f.eks, den er i tjukkere garn enn det hun vanligvis bruker + den har dødskule detaljer, enkle, men kule! Eg elsker jo riller så eg er helt i 100 der med havner den galant rett inn i strikkemappa mi uten tvil! Den strikkes på pinne 5,5 i et tykt Lingarn! Ja eg har sett litt på det og hvis du lover meg at du strikker en prøvelapp kan du f.eks bruke
DETTE GARNET fra Drops 🙂 Drops sitt er en tanke tynnere ser du 🙂

 

 

 

BALDRIC
Bildet over
Opp til 132 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Isabell Kramer

 

AMORY
Opp til 125 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Tusen Takk for at mangen av dere er så oppmerksomme! Ja mange av dere er helt herlige! Da eg i går uteble totalt fra nett etter første blogginnlegg fikk eg flere melding med spørsmål om eg var blitt syk. Beklager at eg ikkje fikk svart noen av dere, men etter en liten kwil på sofaen i går formiddag ble bare ALT verre! Magen slo seg totalt vrang og eg har aldri spydd ut nesa før! UNNSKYLD! Men fytti DET var skummelt, fikk jo ikkje pust liksom hehe Når magen slår seg sååå vrang dundrer også hodet, ja det ble mye snått og tårer, men heldigvis sovnet eg av utmattelse til slutt…..når eg våknet flere timer senere var ting noe bedre og eg kunne være amøbe i Go`stolen resten av kwellen 🙂 Ali og DibHassan ordnet opp hele dagen, fikk hjem både Kallax Hylla og en stor garderobe med skyvedører.
Nå har Ali en skikkelig jobb for an seg! Tviler ikkje et sekund på at han klarer det!

Men vettu ka eg fikk gjort før eg krøp til sengs?? Jo eg plukket opp ALLE maskene rundt begge stolpene + hetta! Ble neimen ikkje få masker! Brukte en 150 cm lang pinne og den er STINN i masker! Blir jo herlig å strikk en omg rett og en omg VRANG på denne herligheta! NOT! haha

 

I dag skal eg til fastlegen, ny runde med prøver og oppdatering av medisiner. Godt å få det gjort 🙂
Etterpå er planen å ta en tur til Amira siden hun er syk og trenger litt mammakos
<3 

Føler eg for det når eg er hjemme igjen så blir det nok å gå å rydde litt frem og tilbake, men siden hodet føles som et gigantisk tumlende blåmerke i dag skal eg ta det litt med ro og ikkje styre for mye! Eg vil helst ikkje ha en reprise på gårsdagen! ELLERS TAKK!

Tror eg skal prøve meg på en par pinner på den der kanten på jakken før eg tar meg en kjapp dusj
og et lite stell, skulle jo ha tatt en urinprøve da eg sto opp, men deeet gikk i glemmeboka! Nå blir nyrelegen min glad! Hmmm nå er det for sent da det er kun morgenurinen som kan sjekkes…..Jaja

KOS DEG OG HA EN
SUPER DAG! DET SKAL EG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar
    1. Det blir alltid så dyrt når jeg leser bloggen din for jeg finner alltid noe nytt jeg må strikke, med påfølgende kjøp av garn og oppskrift 😉 Nå skal jeg snart strikke Baldric til meg selv 😀

Siste innlegg