10 KJAPPE OG RIMELIGE JULEGAVER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Laura Peveler

 

Votter og ikkje minst pulsvotter er et forbruksplagg, gjerne ikkje fordi de blir så fort utslitt, men veldig ofte er det en som blir mistet eller gjenglemt-ERGO: Det gjør ingenting om flere får et par nye i år selv om de fikk i fjor 🙂 Kanskje i en annen farge? Annen stil? Man kan rett og slett ikkje ha for mange!
Eg kunne godt ha et par forskjellige for hver dag året gjennom, ja eg synd det er en tøff
detalje å ta med seg ut døra 🙂

Dessuten er det også en kjekk gave å både få og strikke. det går kjapt + at her ligger det også noen veldig enkle så selv en fersk strikker kan imponere med hjemmestrikka Julegave! SÅ Flott!

 

 

LEAFY FINGERLESS
Bildet over
Str Small & Large

 

 

 

 

 

 

 

Pauliina Karra

 

CLAMBER
En størrelse

 

 

 

 

 

 

 

 Mino Nicole

 

FINGERLESS GLOVES
Beregnet på menn

 

 

 

 

 

 

 

Tingletangle

 

POMATOMUS FINGERLESS

 

 

 

 

 

 


 

Valentina Georgieva

 

FINGERLESS GLOVES “LEAVES”
One size

 

 

 

 

 

 

 


 

Carmela Biscuit

 

CAROTINA FINGERLESS GLOVES
Str S-M-L

 

 

 

 

 

 

 

Martin Storey

 

TULIP FINGERLESS GLOVES
One Size
Klikk på linken og klikk der det står “…..free pattern from the book”

 

 

 

 

 

 

 

Kimberly Gintar

 

CABLED FINGERLESS GLOVES

 

 

 

 

 

 


 

Cailyn Meyer

 

SNOWFLAKE FINGERLESS GLOVES
Medium Dame

 

 

 

 

 

 

 


 

Rosemary Falk

 

LACY FINGERLESS GLOVES
Dame small/medium

 

 

 

 

* * * *

Ok, nå kan eg bare bruker resten av tiden frem til i ettermiddag på lading 🙂 Eg har virkelig vært flink for det ble en god rundvask på badet + eg vaska alle gulvene (IGJEN!) og shaina litt i stua 🙂
Håret er også på stell og DET er en stor jobb i seg selv skal eg si deg!

Ali er i full sving på kjøkkenet, kaka er i kjøleskapet med masse ferske bringebær og KanelSnurrene er klar for å entre stekeovnen – Bli bra dette vettu 🙂 Blir nok koselig 🙂

Hadde avtale med DibHassan om å vekke han i god tid for han skal en tur på senteret å shoppe MoHaaa Men jaggu er han treg med å stå opp! Ungdommen altså hehe Siden eg likevel skal sitte her en liten stund skal eg ta å strikke litt på den ene stolpen 🙂 Hadde vært deilig å kommet i havn med de
i dag kjenner eg! Ble liksom litt sånn kjipt når eg måtte dele opp i 3 deler, men det går 🙂

Jaja, mulig eg svipper innom senere, men det spørs 😉
Anyway så tastes me i morgen vettu 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG DEILIG ETTERMIDDAG
OG KWELL!

Go`klem fra ei fortsatt Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #strikkeoppskrift #fingerlessgloves #pulsvotter #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger

4 kommentarer

Siste innlegg