HIPP HURRA -47 ÅR I DAG!

Tja, hva skal man vel si? 1 år eldre og 1 år klokere er vel gjerne det man bør si, men sannheten er at eg fortsatt KUN er 25 selv om kroppen mener noe annet – Poenget er vel å gjøre det beste ut av det uansett hvilket utgangspunkt man har nå og hva man hadde fra starten 🙂 

 

Eg hadde mange drømmer om hvordan livet mitt skulle bli, noe som lå høyt på lista var å få en høy
og mørk mann! Eg fikk i allefall en mørk mann, selv mener han at han er høy, men fakta er at han likte ikkje når eg en sjelden gang tok på høye hæler haha Nå går eg oftere i pysj enn hæler kan du si og er snart utlært ekspert på å KOoOSE meg 🙂 Eg trives med alderen min og har ALDRI skjønt vitsen med
å lyve på den!? Nei, for man er da slettes ikkje eldre enn hva man føler selv og som sagt; Eg føler meg ikkje en dag eldre enn 25 🙂 Eg ELSKER livet mitt som det er og kunne ikkje bedt om noe annet
og hadde eg hatt muligheten til å starte på nytt, ja da ville eg ikkje gjort noe anderledes 🙂
Tenk på alt eg da hadde gått glipp av!??

 

Eg har MYE å være TAKKNEMLIG for og det er eg glad for, det er en stor glede i livet det å kunne være takknemlig. Vær takknemlig med det man har og lev heller der etter. Hva er vitsen med å stadig hige etter nye/andre ting når man egentlig har det godt? Da får man jo egentlig ikkje nyte stedet man er på? Man drømte gjerne om mange ting man kunne tenke seg og det kan man fortsette med så lenge man ikkje bære nag til det man har og at man ikkje har anger i hjertet sitt! Da kan hverdagen bli ganske tung å leve. Lev i nuet og nyt øyeblikket! Det er mitt beste råd uansett hvor du er i livet, dagene fyker av gårde og eg syns nettopp eg ble 40 liksom! Man har ikkje tid å dvele ved ting, ta dagen som den kommer og gjør ditt beste – nok til at du kan legge deg med et smil og ro i kroppen 🙂 

 

Eg har EN stor drøm og det er å få leve og bo i Libanon, i Ali sitt hjemland, får eg oppleve det, ja DA er livet mitt komplett! Det samme gjelder barnebarn! Får eg gleden av å oppleve det ja da kan
eg ikkje be om mer 🙂 DA er livet perfekt 
<3 

 

Det er ikkje til å legge skjul på at livet mitt har hatt både humper og skikkelige skjær i sjøen, men eg har kommet meg videre og dette har på en måte gjort meg til den eg er i dag.
Derfor ville eg aldri ha endret på noe 🙂

 

Dagen i dag skal bare NYTES og det i PYSJEN 🙂 Hadde en liten og koselig feiring i går så kake er det igjen til i dag og me gjør alle 3 hva me vil her hjemme 🙂 Eg skal bare sitte å kose meg, strikke, se på serie og tenke at me har ingenting å rydde! Det er jo en gave i seg selv 🙂 Føler eg for en kwil, ja så slenger eg meg på sofaen 🙂 Hadde ikkje orket noen stort selskap i dag med hele familien! Eg er så sliten i kroppen at eg orker ikkje tenke på det en gang 🙂 Amira kommer da, men det er bare herlig
og veldig veldig koselig
<3 Kjenner på meg at dette blir en skikkelig GOD dag 🙂

Sola skinner, himmelen er blå og det er varmt 🙂 

 

 

 

 

 

KOS DEG MASSE DU OGSÅ 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra bursdagsbarnet Vibbedille 🙂

#happybirthday #47år #bestealder #fornøydmedlivet #fultavoverraskelser #ingenanger #glede #bursdag #gratulerermeddagen

48 kommentarer

Siste innlegg