SKJØNNE JAKKER FOR ALLE – STORE STØRRELSER

Heidi May


Snakk om å få det servert på et sølvfat! 4 lekre jakker; 2 strikket og 2 heklet + alle 4 har et vidt spekter hva gjelder størrelser! Jepp alle som er mellom 58 cm –> 150 cm rundt brystet kan bare GLEDE seg vil eg si! Ingen unnskyldning for at du ikkje kan strikke, Nop, da er det jo bare å hekle en, ikkje sant??
Ikkje bare det, men alle kan også strikke/hekle i det samme garnet uten å måtte jukse for å få den større, det er herlig når en designer virkelig er inkluderende 🙂

Er sikker på at du småforelsket deg i allefall i èn av disse?
Vet at eg gjorde det….vil absolutt ingen ende ta…*sukk*

 

 

 

MEMORIES SWEATER
Bildet over
Opp til ca 150 cm rundt brystet
Strikket

 

 

 

 

 

 

 

Heidi May

 

REMINISCE SWEATER
Opp til ca 150 cm rundt brystet
Heklet

 

 

 

 

 

 

 

Heidi May

 

ENVISION CARDIGAN
Opp til ca 150 cm rundt brystet
Heklet

 

 

 

 

 

 

 

Heidi May

 

REFLECTION CARDIGAN
Opp til ca 150 cm rundt brystet
Strikket

 

 

 

 

* * * *

Tidlig opp en søndag morgen, Ahaa det er magisk med morgentimene i fred og ro! I dag blir det sånn som Ali kaller “Ha`jalla Ma`jalla” dag, dvs; Er du sulten, ja så finn deg noe mat 🙂 Det blir altså ikkje laget noe ny middag hehe Av og til må også han få fri fra kjøkkenet 🙂 Eg er bare glad til eg, syns det er herlig med en matfri dag en gang i blant. Det er masse hamburgere fra i går så DibHassan kan mekke seg noen av de og eg kan bare sulle hele dagen )

Eneste som står på planen er å pakke de 5 premiene som skal i posten i morgen 🙂 Morgendagen kan bli ganske travel tror eg; Me starter hos Reguleringstannlegen med DibHassan, når me samtidig er på Sola (Hvor det er BANK!) skal me innom hele gjengen for å fikse Visakort til gutten! Han har i grunnen mast lenge på det nå, men det er ikkje så ofte me er i nærheten av en bank lenger! Banken her
i Tananger har de fjernet, vet ikkje hvor smart DET er når de bygge ut i det vide og det breie!??!
Skulle jo tro at når folketallet øker vil det være behov for en BANK!?? Eller, hva er vitsen, bankene
i dag har jo heller ingen penger hehe Skjønner ikkje helt den der greia eg altså…

Skjønner ikkje en gang alt de holder på med her i Tananger….det er sånn at folket er splittet i det som skjer….kommunen RIVER mye av identiteten som GJØR Tananger, bygget som nå rives er de gamle og FLOTTE bussgarasjene! Ja de så ikkje så fine ut fordi de har fått forfalt, men bygget i seg selv hadde uante muligheter! Det ble brukt av den lokale motorforeningen og det kunne virkelig blitt et flott sted hvor f.eks slike hobbyer kunne blitt dyrket! I steden for skal det bygges “funkis” blokker som ødelegger hele havna etter MIN mening! Ja og mange flere sin mening…syns det er trist eg…
Tja, da ble det litt tanker også her i morgentimene…Men man er egentlig veldig liten når kommune stiller mannsterke med x-antall gravemaskiner og bulldosere….*sukk*

Jaja, eg får ta meg en shaining på badet tenker eg, hadde trengt en bulldoser til håret mitt!
Sånn er det når man legger seg med fuktig og nyvaska hår….KAOS!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE SØNDAG!

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #hekle #knit #crochet #jakke #jacket #storestørrelser #bigsize #strikkeoppskrift #pattern #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger #toppblogg

0 kommentarer

Siste innlegg