5 SKIKKELIG FLOTTE LUER

Woolly Wormhead

Ahaa det måtte vært herlig å strikke riller på kryss og tvers!! Se hvor fine disse rillene er!?! De har virkelig pynta seg! Spennende mønster og etter hva eg har skjønt strikkes luene sidelengs 🙂

Har noen a Woolly Wormhead sine lueoppskrifter, hun hun har også veldig mange morsomme og det var gode oppskrifter og ikkje noe vanskelig å strikke, men gjerne ikkje for en helt fersk strikker 🙂

 

 

TOPH

 

 

 

 

 

 

 

Woolly Wormhead

 

OPAL

 

 

 

 

 

 

 

Woolly Wormhead

 

KORRA

 

 

 

 

 

 

 

 

Woolly Wormhead

 

KATARA

 

 

 

 

 

 

 

Woolly Wormhead

 

AZULA

 

 

Du kan velge å kjøpe luene enkeltvis eller i en ebook og få alle samlet til ca halv pris!
Da kan du klikke deg inn
HER i tilfellet 🙂 

 

 

* * * *

Mmmm deilig å våkne til et skikkelig InneKoseStrikke-Vær 🙂 Ja eg begynte nesten å lure på hvor regnet var blitt av!! Nå er det her og det må jo nytes skal vites 🙂 Bortsett fra å hente DibHassan på skolen kl 13 og kjøre til politiet skal lite gjøres, i allefall fra min kant 🙂 Endelig skal han få pass slik at han kan få seg Visa, ja han trenger faktisk en form for ID.

Middagen er allerede ferdiglaga så når me kommer hjem er det bare en kjapp dusj, på med pysj
og ullsokker og sååå skal eg starte på arm nr 2!! JuHuuu ble ferdig med den først i går kwell:)
Nå gjelder det bare å få opp farten for denne og den andre Grankvist skal vaskes og pakkes, der etter kan eg strikke ferdig stolpen på FanaJakken og lage lommer! Ja eg gir ikkje opp de lommene og eg tror eg så noen lommer i går som eg vil ha 🙂 Der etter kan eg bare fortsette på “HonningKrukka”
(Still Light) frem til Samstrikken fredag 29/9 – DA starter eg på en NY Still Light 🙂 Det blir Nr 7!!!
Kan faktisk ikkje ha for mangen av Still Light ser du!

Jaja eg må nesten ta å svinge noe ny kaffi! Ali sto opp før 6 i dag, dvs at kaffien på kanna er ganske sånn…Hmmm….beisk og SUR! Må ha meg noe frisk kaffi før me går 🙂 Kan nok få litt fart på pinnene før me går og nå trenger eg hvert eneste strikkeøyeblikk for å ikkje stresse til slutt 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUVEREN TIRSDAG!

Go`klem fra ei ganske Gira Vibbedille 🙂 

#strikk #knit #pattern #woollywormhead #hat #lue #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg