ISABELL KRAEMER – NYTT I SEPTEMBER

 Isabell Kraemer

 

Hva med en oversized lekker genser nå til høsten? Kan både brukes til hverdags, fint og ikkje minst til KOS! Der har du genseren for meg gitt! Eneste eg er skeptisk til er rundfelling….det eg har strikket med rundfelling er så rart på meg liksom, men trooor muligens eg ikkje holder strikkefastheten i høyden! Altså omganger pr 10 cm, det må jo være det? Blir i allefall noe rart! Anyway, eg elsker de aller fleste design av Isabell så inn i mappa med den. Nå følger eg henne på Instagram så eg ser jo litt sånn sneakpeek på kommende design og det er virkelig MYE fint i vente…SPESIELT en genser eg gleder meg til 🙂 Kommer nok her etter hvert hehe

 

 

 

 

 Isabell Kraemer

 

Du kan også velge om du vil ha lang eller kort arm og den strikkes orginalt i Manos Del Uruguay Fino, du kan kjøpe det HER! Noe stiv pris kanskje, men så kan du si du trenger fra 2 –> 5 hesper alt etter størrelsen så totalt blir det gjerne ikkje mer enn en “normal” genser i annet garn her i Norge?
Garnet omtales som luksus og er i merino og silke, sikkert helt herlig, men heldigvis finnes det også såååå mye lekkert til en rimeligere penge 🙂

 

 

ARWEN
Bildene over
Opp til 146 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

Merkelig hvordan eg føler at torsdagen alltid virker så lang? Da eg var liten var jo torsdag en Langdag hva angikk butikker etc, men nå har jo de fleste lenge opp hver dag, men at torsdag er en laaang dag henger nok i både fra skolen og åpningstider eller. Nå har også DibHassan langdag om torsdagen
og er ikkje hjemme før over kl 15, da er det også bare et par timer før me skal avgårde på trening.
Derfor føler eg her eg sitter at eg bare må nyte denne morgenstunden for dagen blir lang
før eg kan ta kwell:) Heldigvis er det HELG igjen i morgen da 🙂

Da er det bare litt over ei uke før eg skal KOoOSE meg noen timer hos Floke igjen! Denne gangen er det mulig at det blir litt drastisk!?! Gleder meg og eg håper det blir slik eg ser det for meg 🙂
Uansett skal eg nyte tiden i stole og håret har så godt av å bli dullet og stelt med 🙂

På strikkefronten kom eg godt i gang med vott nr 2 i går kwell og disse var jo i grunnen superkjappe
å strikke så du skal ikkje se bort i fra at det blir flere par 🙂 GØY! Tror nok eg kommer til å gi bort de eg strikker nå for eg må ha de en tanke lengre, men eg VET hvem som skal få de 🙂 MoHaaaa

Tja, nå tror eg bare eg tar meg en kjapp tur innom dusjen, tar på meg pysjen og får opp farten på disse vottene, ja for nå vil eg jo ha de også ferdig før eg fortsetter på FanaJakken 🙂 Om 2 uker skal eg jo starte på nok en Still Light Tunika så det hadde vært greit å få ferdig den som mangler 2 armer først, men det burde absolutt la seg gjøre 🙂 *Optimist*

Eg har jo satt i gang Samstrikk av Still Light inne på gruppa mi; KOSELIG STRIKKING FOR ALLE,
så hvis du også vil strikke denne tunikaen og få hjelp om du trenger (engelsk oppskrift) så har du virkelig en gyllen mulighet nå 🙂 Meld deg inn i gruppa HER!

 

 

 

ELLERS FÅR DU KOSE DEG OG
NYTE EN LANG TORSDAG

Go`klem fra ei Kosete Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #arwen #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #strikkedesign2017 #nyttdesign

0 kommentarer

Siste innlegg