4 FOR 3 – NYDELIG LUEDESIGN FRA VEERA VÄLIMÄKI

Veera Välimäki


Luer er som klesplagg eller, det skal jo helst passe til resten + at man må ha humøret for å bruke enten den eller den, ergo: Man trenger MANGE! Ja, akkurat som sokker, kan da slettes ikkje ha for mange! Siden luer er kjappe å strikke kontra sokker kan man ha mange flere, alle farger, lengder, tykkelser
og mønster! Nå har du muligheten til å snappe til deg noen skikkelig fine designer luer!

Veera Välimäki har denne høsten designet 4 stk og kjøper du alle 4, ja så betaler du kun for 3 🙂 Rimelig pris er det også 🙂 Hørte eg noen nevne JULEGAVER!??? Go For IT! JuHuuuu

 

 

EVERYTHING NICE
Bildet over
Str S-M-L

 

 

 

 

 

 

 

Veera Välimäki

 

BETTER IN TIME
One size

 

 

 

 

 

 

 

Veera Välimäki

 

DELICATE BOXES
Str S-M-L

 

 

 

 

 

 

 

Veera Välimäki

 

FILM NOIR
Str S-M-L

 

 

 

 

 

* * * *

I dag klart eg faktisk å skrape sammen litt av HusmorGenet som har vært noe fraværende en stund!
Eg startet med en kjapp tur på Rema for å få i hus noe fisk, Dib Hassan “bestilte” nemligen Plukkfisk til middag! En av mine barndomsfavoritter! Mens poteter og fisk ordnet seg selv i hver sin gryte bretta eg et stativ med klær, shaina rommet til Dib Hassan, vaska alle gulv og etter det var det bare å stappe poteter og fisk sammen med litt smør og melk 🙂 Såååå ble det en god time på badet hvor eg fikk vasket håret, dusjet og smørt meg inn med diverse kremet, ja for Ali sov og dermed ble det virkelig en time i fred og ro, ja HALLO! Katta var t.o.m ute å lekte! Ingen er verre enn sistnevnte når eg er på badet haha Men sånn er det vel alltid med minstemann hehe

Nå er eg ganske vrak, ja eg var skikkelig trøtt i går også og eg føler ikkje eg blir skikkelig våken i dag heller så 2-3 timer under dyna vil nok gjøre susen! HÅPER eg! Har nemlig planer om strikke masse + rangle i kwell og da gjelder det å virkelig lade opp 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTER MIDDAG OG KWELL

Go`klem fra ei ganske sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #veeravalimaki #pattern #strikkeoppskrift #luer #hat #strikkedeisgn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg