FLERE FLOTTE JULEGAVE TIPS – STRIKKEOPPSKRIFTER

Emma Karvonen

Nydelig votter som ikkje bare er for de proffe! dette er en enkel, men veldig effektfull teknikk så ikkje få panikk og automatisk tro du ikkje får det til 🙂 Imponér de nærmeste med flotte strikka Julegaver 🙂 

 

 

 

FINNSHEEP STRIPED MITTENS
Bildet over
Str Dame

 

 

 

 

 

 

 

Emma Karvonen

 

FINNSHEEP STRIPED COWL
Justerbar-One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

Emma Karvonen

 

FINNSHEEP UNICOLOR HAT
Ca 56 cm i omkrets

 

 

 

 

 

 

 

 

Emma Karvonen

 

FINNSHEEP STRIPES HAT
Ca 58 cm i omkrets
GRATIS Oppskrift

 

 

* * * *

Nå er eg straks klar for å kose meg med The Voice! Heldige meg som glemte å se det på onsdag, ergo har eg noen timer med flott musikk foran meg 🙂 Det er så mange utrolig flinke! Imponert! Det gøye er det er litt kjentfolk av Amira med og da heies det høyt! Begge har gått videre til neste runde 🙂

Bare sånn at eg har sagt det hehe Mulig du setter kaffien i halsen i morgen tidlig, ja når du ser mitt første innlegg! Men ikkje la deg skremme eller lure hehe Eg bare måtte liksom!

Men som sagt, det fredag kwell og det er kommet litt snop i skåla, beina hevet høyt
og strikketøyet er amazing! Håper du får koset deg masse du også 🙂

NYT HELE KWELLEN!

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #pattern #finskstrikkedesign #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg