“ALT ANNET ENN ORDINÆR” – LEKKER GENSER – STRIKKEOPPSKRIFT

Julie Hoover

 

“En helt vanlig genser” tenker du muligens? Men nei, denne er langt fra helt vanlig! Med finurlige
og smarte løsninger i kø blir det en helt aldeles deilig oversized genser som du kan krype inn i utover høsten og vinteren! EG vil ha den i en av hver farge TAKK og det helst i går! ASAP! JALLA!

Sjekk ut de deilige fargene HER Garnet selges flere steder og det lå på $16,
men så fant eg
DENNE siden hvor det var MYE billigere!

This modern interpretation of a classic dolman sweater is anything but ordinary. Worked in simple stockinette stitch, the main design detail becomes the perfectly placed full-fashioned decreases along the armhole edges. The body and sleeves are worked separately with deep raglan shaping (rather than the typical side-to-side approach) in order to create structure, and three-quarter length sleeves keep the oversized silhouette in balance. Worked in ultra-soft (and machine washable!) Zealana Rimu, it?s a must-have for any wardrobe.

Julie Hoover

 

 

 

 

 

Julie Hoover

 

CLINE
Bildene over
Opp til 50″ (127 cm) rundt brystet

 

 

 

 

 

* * * *

SWOSJ sa det og PLUTSELIG var det kwell gitt og mandagen ligger der å ulmer og venter på meg! Arg! Det er såååå mye kjøring! Blir nesten litt stressa bare ved tanken: Hente Dib kl 14, kjøre til Tannlegen kl 16, kjøre på trening kl 19.30 og hente han igjen kl 21! *svett* Liker ikkje slike dager!

Hadde egentlig planer om å sove litt lenge i morges, men eg våkna før 9! Ergo var eg litt trøtt
i ettermiddag så etter at Amira gikk la eg meg litt på sofaen. I løpet av de 25 min eg lå der dundret først Ali inn i stua, Åååå han er så HARD på dørhåndtaket hehe Eg skvatt der eg lå vettu og når eg hadde sovna igjen kom Dib brasende inn og ropte “HALLO!” da sto eg bare opp, om enda trøttere enn hva eg var da eg la meg nedpå hehe Nå sitter eg bare her å gjesper!

MEN, eg har fått strikket en del, trodde eg skulle bli ferdig og fått noe nytt på pinnene, men det klarte eg ikkje for Amira og eg skravlet sånn og så fikset hun bryna mine JuHuuu SÅååå deilig!
Når eg er hos Floke, frisøren min på tirsdag skal eg spør om ikkje Eirin kan farge de litt 🙂
Da føler eg meg ganske våken selv om eg skulle være trøtt *Smart*

Siden det er 0 nix nada på Tv Kassa i kwell, ja bortset fra “Gutta på tur” tenkte eg bare å droppe helt ut og bare gi meg hen til “Lucifer” The Devil hahahaha Du MÅÅÅ se den serien! Netflix er stedet!

KOS DEG OG HA EN
SLØV OG HERLIG KWELL!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #juliehoover #cline #nydeliggenser #oversized #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger # blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg