BARNESTRIKK SELVFØLGELIG! -NORSK STRIKKEDESIGN OG OPPSKRIFTER

Design: Ann Myhre aka Pinneguri

 

Er det noen oppskrifter eg liker veldig godt så er det Ann Myhre (Pinneguri) sine! Ingenting er overlatt til tilfeldighetene der nei og det man strikker blir bare såååå fint og det får en så herlig finish om du skjønner hva eg mener!? Eg har strikket en del av hennes design og har blitt akkurat like fornøyd hver eneste gang, bort sett fra da eg strikket SinnasauJakken til meg selv….det var da min feil for den ble alt for stor, men fy søren for en deilig KOoOSE jakke! LOVE IT!

Hadde det ikkje vært for at eg allerede har strikket en hel dress til Alma Sofie (+en hun kan arve fra storebror) så hadde eg strikket denne deilige Kanindressen med èn gang! Vær du sikker!
Ahaaa den er jo bare så skjønn!!

 

Har du noen små i familen? Vennegjengen? Ja da har du virkelig muligheten her til å imponere med noen aldeles lekre Julegaver som ikkje tar alt for lang tid! Små plagg går jo ganske fort, ja hvis man ikkje diller så mye da 🙂 Eg har planer om en Barnejakka Trudilutt (Helst 2 stk) før Jul!
Jepp, skal kjøpe Finull i morgen den dag! JuHuuu

 

 

 

 

LILLE KANINDRESSEN
Bildet over
Str 0/3 mnd —> 2 år

 

 

 

 

 

 

 

 

Elisabeth/ Design Ann Myhre aka Pinneguri

 

Denne jakka har faktisk gått meg hus forbi! WHAT!?? Den er jo helt FANTASTISK!
Eg har oppskrift på
Sokkene, men denne jakke skulle jo Alma Sofie hatt seg! Uten tvil!

 

 

BARNEJAKKA HUMLE
Str 1, 3 og 5 år

 

 

 

 

 

 

 

 

Design: Ann Myhre aka Pinneguri

 

LOVE IT!

 

SINNASAUGENSEREN
Str 1 —> 7 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design: Ann Myhre aka Pinneguri

 

Denne jakka har eg også strikket! Kjempekjekk å strikke, men dessverre så ble barnet som skulle ha den for stor før jakka var ferdig! Du vet, FOR mye dilling på meg hehe

 

 

 

BARNEJAKKA EIVOR
Str 1 —> 9 år

 

 

 

 

* * * *

Da var det jaggu meg mandag, heldigvis tok DibHassan sykkelen fatt i dag så da slapp Ali unna med morgenkjøringen og eg slipper å hente, da gjenstår kjøring til tannlegen + kjøring/henting på trening
i kwell, MEN den herlige Nyheten er at neste torsdag, altså om ca 1,5 uka DA er det HØSTFERIE!
JuHuuu SÅååå HERLIG 🙂 Snart Jul da jo! haha

 

Ut over det GLEDER eg meg til i morgen Woop Woop! Da er det ENDELIG dags for frisørtime hos Floke! Åååå det skal bli herlig! Godt å få litt styr på de små grå + eg skal gjøre litt annet småsnadder!
Vurderer å ta bussen siden det er meldt ganske så bra vært, kanskje Ali kjører meg og eg tar bussen hjem? Tja, får vurdere formen litt tenker eg 🙂 Syns i grunnen det er Ok å ta bussen bare for å slippe styret med å parkere 🙂 Planen er videre å svippe innom Husfliden og KOoOSE meg litt i den enorme og delikate Finull Hylla 🙂 Har en del Finull i hylla mi, men ikkje de fargene eg vil ha, så da så 🙂
Men eg er sååå USIKKER på fargevalgene…..Nøytralt? Sprekt? Sukkersøtt? Tøft? Utenkelig!?
Tja, aldri godt å vite så eg får si hva magefølelsen sier 🙂

Nå er eg i allefall klar til å FELLE AV det lille prosjektet eg kastet meg over her om dagen!
Tror denne blir litt i størrelsen FOR stor, men pytt pytt eg har neste prosjekt klar på lur 🙂 DEILIG!
Her er det bare å svinge seg rundt og få gang på dagen og på kommende Fredag er det også klart for å Blåse i gang Samstrikken inne på GRUPPA MI!!! JuHuuu Bli med du også da vel??

KOS DEG OG HA TROSS ALT
EN SUPER HERLIG MANDAG!

Sola skinner fra skyfri himmel og det skal opp til 19 gr ut over dagen!

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #barnestrikk #pinneguridesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg