KJAPPSTRIKKET OG LEKKER GENSER

 Heidi Kirrmaier

Mmmm så deilig! En herlig genser i et deilig garn som eg VET er himmelsk å kle seg i!
Eg har nemligen en høyhalsa genser og en jakke i samme garn 🙂  Finnes i mange deilige farger og du kan ta en kikk på det HER! Genseren strikkes Top/Down i et stykke, finnes ikkje en bedre måte enn det
Eg er sååå glad for hver gang eg kan bunkre opp med oppskrifter hvor armene ikkje skal monteres inn og man slipper å sy og klippe 🙂

 

 

AVALANCHE
Bildet over
Fra str 33″ —> 51″

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eg har i løpet av dagen fått strikket ferdig mønsteret på første arm på Sofies Mamma av
Tina Hauglund så nå kan eg bare freze nedover armen mens eg koser eg med både
“The Voice”, “Bloggerene” og “Farmen” – onsdags kwell er jammen ikkje så verst ser du 🙂 Morgendagen er bare om ENDA bedre! Da skal me på DibHassan sin skole om kwellen og se på Yrkesmessa som ungdommene har stelt i stand selv 🙂

De har blitt delt inn i grupper hvor alle skal representere et yrke og fortelle om dette og hvordan du kan bli det. DibHassan skal være musiker så her øves det på gitarene både sent og tidlig 🙂
Jepp, eg GLEDER meg virkelig! Alltid gøy når det er noe på skolen 🙂 Så kl 19 i morgen kwell er det HØSTFERIE fordi ungdommene avspaserer fredagen pga mye kveldsarbeid 🙂

Eneste kjipe er at eg skal på sykehuset på fredag på Nyreavdeling….Nå krysser eg fingrene for at prøvene eg tok sist uke blir godkjent og at eg evn slipper en NyreBiopsi!!! *Optimist*

Håper du også har hatt en herlig og produktiv dag og at du har mulighet for å kose deg nå i kwell 🙂
Har du startet med Julegaveproduksjonen? Eg har KUN planer om 2 strikka gaver, mulig det bare blir 1. Kommer an på hvor lang tid eg bruker hehe Du vet; Dillinga mi! Eg viste deg garnet her tidligere som eg skulle bruke til BarnejakkaTrudilutt til Pinneguri? Ja du kan se det HER, men eg var IKKJE fornøyd, eller eg ble ikkje fortrolig med det så eg bestilte NYTT på nett!

BØR det komme snart syns eg! Gleder meg til å vise deg det,
jakken kommer til å bli SUPER lekker <3

Men Ok, 

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG HØSTKWELL

Go`klem fra ei Vibbedille i KOoOSE Modus 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #heidikirrmaier #pinneguri #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg