KJOLE ELLER GENSER? – VALGET ER DITT OG GARNET ER HOLST!

Cléonis

 

Dette er, uten at eg har visst det, nøyaktig det eg har leita etter! WOW sier eg bare samtidig som frysningen sprer seg ned over ryggen i ren og skjær fryd! Ahaa JAAA for dette ER virkelig fryd for øye og eg sitter formelig på hendene her for ikkje å bare gi meg i kast + lage kaos i Holst hylla mi!
JAAA for her har du deilige plagg som gir deg den ultimate muligheten til å meske
deg med masse deilig Holst Garn!

 

 

Cléonis

Velger du å strikke denne utrolig deilig kjolen (TRENGTE DENNE I GÅR!!!) strikker du
i Holst Supersoft og Holst Titicata, en tråd av hver!
Ahaaaa hvor FANTASTISK er vel ikkje dette!?

 

 

Cléonis

Velger du genseren med kort kropp og med Bishop blusearm strikke du i Holst Coast og Drops KidSilk – En tråd av hver

 

 

 

Cléoni

Velger du en litt lengre genser med 3/4 Bishops blusearm strikker du i Holst Supersoft
og Holst Titicaca, en tråd av hver 🙂

 

Med så mangen valg tror eg ganske sikkert du også har muligheten til å blande dine egne favoritter! Men, som vanlig og helt uten hemninger kan eg virkelig anbefale HOLST! En av mine absolutte favoritter og her kan du finne de forskjellige: Holst Supersoft, Holst Coast og Holst Titicaca <3 

 

 

 

 

MIROMESNIL
Gjelder alle 3 bildene over
Strikkes Top/Down- LOVE IT!
Opp til 140 cm rundt på alle modellene 🙂
Blusearm? Lang arm? 3/4 arm? Ditt valg
Lag den slik du vil ha den

* * * *

JuHuuuuu siste dag før HØSTFERIE og det PLASKER ned ute og skogen skifter farger! Hvor herlig er ikkje det?? I allefall når man kan sitte inne å kose seg med strikketøyet og nyte været 🙂

Har vært litt morgenaktiv og maskin nr 2 vaskes allerede dvs ALLE Favorittt Pysjamasene er ready
og klar for helg og ikkje minst ferie 🙂 Eneste eg skal er ut å hente hjem DibHassan halv 3 og sååå skal me være med han på skolen kl 18 og da skal som sagt han spille gitar! Blir så gøy!

Selv om det er første feriedag i morgen blir det ganske hektisk så takk og pris for at det er skolefri!
Må opp litt tidlig for Dib må til reggis tannlegen kl 11! Strengen nede har LØSNET! Jadda, det må fikses, etterpå blir det å hente hjem HelgeKosen før eg avslutter med en time på SUS —>
Da skal det bli herlig med FRI og eg håper det blir med gode nyheter i bagasjen 🙂

Straks halvveis på første arm på Sofies Mamma så det går fort når man strikker i Air og pinne 6! Egentlig liker eg ikkje tjukke pinner, men vil man ha en deilig pusegenser så må det til 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG DAG OG KOMMENDE HØSTFERIE 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #genser #kjole #bishoparm #holstgarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg