EN SKIKKELIG LEKKER SAK – STRIKKEOPPSKRIFT

Processed with VSCO with a7 presetCaitlin Hunter

Ååå dene har eg venta noen dager på og endelig er den mulig å kjøpe! Har vist noen av Caitlin Hunter sine design tidligere og det er et spesielt prek over de, ja noe steintøft, men samtidig en snev av sarthet! Ser du det samme som meg?? Ja det er spesielt syns eg og for å få denne effekten tror eg man bør være litt kritisk til garnavalget! Eg ville hatt den AKKURAT slik som på bildet over 🙂 

Denne er strikket i 2 typer garn, DETTE FANTASTISKE og DETTE LEKRE!
Virkleig noe å sikle over en sen fredags kwell!

 

 

Processed with VSCO with fp4 presetCaitlin Hunter

 

 

ZWEIG
Bildene over
Opp til 142 cm rundt brystet
Strikkes Top/Down

 

 

 

 

* * * *

Sitter her som et slips i grunnen! Ble en ganske lang dag kan du si! Hadde alarmen på 9, men ca kl 7 hylte Milo sååå høyt at eg måtte bare stå opp! NOEN hadde lukket terassedøra helt igjen i natt
og dermed kom han seg ikkje ut på sin vanlige morgenrund, ergo var det bare å komme seg på beina, KUN etter 4,5 time under dyna!

DibHassan skulle til tannlegen kl 11 så det var tidlig ut dørene. Eg skulle ikkje være på sykhuset før
kl 14 så me trasket rundt på Amfi Madla, noe eg overhodet ikkje syns noe om, men eg fikk da luftet Ali!

På Sus var det litt venting, men eg kom da inn til slutt! Forresten en av verdens hyggeligste leger! Prøvene ser rimelige greie bortsett fra forhøyet Leverprøver, dette er på en måte blitt normalt etter den siste store operasjonen. Der i mot lurte han på om eg hadde følt med syk den siste uke, noe eg HAR! Eg hadde forhøyet Crp og det var tydelige sport etter et virus i kroppen, men det føler eg er på retur da! Nyrene eller er det ingen forverring på så en evn biopis er utsatt inn til videre! JuHuuu
Skal fortsette å komme regelmessig til Nyremedisinsk avd og gjevnlig ta prøver
så det er jo godt at de følger med 🙂

Havnet i rushet på vei hjem, men kastet oss på motorveien og var hjemme ca kl 15, da stupte eg formelig rett i seng! Sovnet før eg traff puta og hadde ikkje Ali vekket meg kl 19, ja da hadde eg nok sovet ennå! Spaserte rett i dusjen mens Ali fixet Nachos 🙂 Er fortsatt ganske sliten, men kwellen er så langt ganske så bra. Strikker og koser meg med The Voice 🙂 Fy søren de ER flinke!

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL DU OGSÅ!

Go`klem fra ei Vibbedille som har FERIE! 🙂 

#strikk #knit #pattern #caitlinhunter #lekkergenser #hedgehogyarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger http://bloggurat.net/minblogg/registrere/a24efaffa33475e9ad5a630bfeda2e583b2bcbe1​

2 kommentarer

Siste innlegg