EN STRIKKERS GALSKAP STOPPER ALDRI…


ETT blikk på et bildet i dag fikk meg til å slå flikk-flakk sittenden her i stolen og mens eg skravlet med Ali og sippet kaffi dirret fingrene på tastaturet! Før eg ante det var et herlige barnesett klikke videre fra Favoritt til Kjøp og VIPS så ble det spyttet ut av printeren! Midt i en setning forlot eg Ali for å drømme meg litt bort inne på Nødvendelig Rommet og DER ble eg….Pustet lettet ut av vill fryd da eg kunne dandere til DENNE herlige kurven med ALT eg trenger for å virkelig NYTE en deilig start på Høsteferien! Nevnte eg at sola skinte?? Ali så ut som et spørsmålstegn da eg kom tilbake i stua
og glemt var historien han egentlig fortalte meg og han sukket bare et lett “DUuuu altså!” *ler*

 

 


SJEKK de deilige fargene!!! Mmmm de kommer virkelig til å lyse opp på en skikkelig vinterdag! Dette blir nok et deilig sett til jenta som ALLTID smiler 🙂 Åååå det kribler etter å gi seg i kast!

 

 


Dette herlige settet er det Tina Hauglund aka Strikkezilla som har designet og nå er det også Tilbud 🙂 Siden eg hadde lagret det hver for seg så kjøpte eg det hver for seg, men pytt pytt! Du har uansett muligheten til å kjøpe settet samlet og det kan du gjøre
HER! SKIKKELIG flott Julegave!
Dette settet strekker seg fra str 6 mnd og helt opp til XL så her kan alle få 🙂

 

 


Tja, da har eg for unnskyldningens skyld startet NOK en Turnus i dag; “Småstrikk til barn” Jaja, løftet om å KUN ha 1 kurv i stua om gangen har for lengst gått fløyten…..eg tør ikkje sette inn en av de andre kurvene fordi eg er redd for å glemme ut det som ligger opp i! Ja for det er absolutt ting som MÅ blir ferdig og det innen rimelig tid 🙂 Vel vel, enn så lenge har eg da kontroll og eg har jo vært flink da, ja for eg hentet jo fra en prosjekt fra en gammel turnus her i uka vettu! Ja, Sofies Mamma og nå er snart første arm ferdig 🙂 Dessuten går det fort å strikke ei lue og en hals 🙂 *Unnskyldninger*

Dessuten vet eg at DU har full forståelse?? hehe

 

 

 

I dag MÅTTE eg jo være med Ali “Ut på tur”, han hadde fått øye på en jakke i går som han MÅTTE ha – noe eg syns var HELT unødvendig! Ja for me har nettopp ryddet vettu, i garderoben og Garnrommet og da gikk MYYYE til Fretex og me fikk det litt luftig! Men han hadde SÅÅÅ lyst på den!

Så da handelen var i boks sa eg bare; “Nå har du fått noe unødvendig så nå vil EG ha noe EG vil ha” Der med gikk turen til Mester Grønn og eg kjøpte 3 deilig buketter! Elsker slike Kål “roser” de er jo bare NYDELIGE! Da MÅTTE eg jo inn på en butikk selv om det så ut som eg kom rett fra senga!
Følte meg ikkje så høy i hatten, men HVEM bryr seg!?? hihi

Nå har eg dandert flotte blomster på bordet, laget lasagne og salat sammen med Ali + eg har vasket håret og dusjet! Nå er pysjen på og eg skal starte på en NYTT prosjekt! JuHuuuu dette skal virkelig bli KOoOSELIG! Dessuten er det jo “Skal Vi Danse” i kwell og eg GLEDER meg til å se Marna(Komikerfrue) danse og ikkje minst være Elsa <3 Det MÅ jo bare bli et rent EVENTYR 🙂
Den dama er bare helt RÅ!

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
KNALLDEILIG LØRDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei MEGET fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #tinahauglund #strikkezilla #emblahals #emblalue #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg