SUPER LEKRE JULEGAVER

 Dagmar Mora

For mange Julegave Tips kan man ikkje få, dessuten er det alltid kjekt å ha et par hansker eller votter på lur hvis det plutselig skulle dukke opp en bursdag, ja sånn helt fra det blå!

Må si eg falt salid PLADASK for de over her! ELSKER jo strukturen på disse! Så Lekkert!
Dette er hanskene de unge kommer til å elske skal eg si deg, så har du nieser, døtre eller barnebarn? Ja finn frem passende pinner og garn for litt skikkelig HøstKos!

 

 

SLIDE
Bildet over
Str XS–> XL

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagmar Mora

 

WRAPAROUND GLOVES
Oppskriften består av 2 stk votter
Hver av vottene kan kjøpe enkeltvis
Str M og L

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagmar Mora

 

FINGERLESS TEXELS
Str XS – L

 

 

 

 

* * * *

I dag var eg søren meg glad for at terrassedøra var lukket! Kun 2 gr ute! Til gjengjeld var det kun sol så dette ser jo ganske lovende ut for en herlig søndag!

Litt må nok gjøres før eg kan nyte strikketøyet for DibHassan har tydeligvis ryddet bordet på rommet sitt! Det kan du si kjøkkenet bærer preg av! Unnskyldning hans for å kun sette alt på benken er at han sannsynligvis ikkje ville vekke oss haha Herlige ungdom! Husker Amira var like dan da hun bodde hjemme, ryddet rommet og halvparten som var tallerker og glass havnet rett på kjøkkenbenken, ergo så kjøkkenet helt BOMBA ut! Men, da tutta flyttet for å studere skal eg jammen meg si at pipa fikk en annen lyd haha Der er det sirlig system og alt på G, så noe må hun da ha lært 🙂

Satser på at det samme skjer med DibHassan også! Det ER lov å håpe! Har tro på at han kommer til
å slutte å spille kurvball med tomme doruller og bossbøtta også! Eg har funnet tomme doruller de rareste steder på badet for ikkje å snakke om våte papirkuler som “skytes” i taket!! Hvor i alle dager får de disse merkelige ideène fra!?? Så ja, det er i grunnen alltid noe å ta tak i 🙂

Meeen, eg tror eg skal rydde litt i mitt eget rot i dag! Jepp, har en del klær liggende på badet så det får ta seg en tur på vaskerommet i dag tenker eg! Har virkelig ikkje hatt orket denne uka så det var
i grunnen greit å få påvist hos legen på fredag at eg hadde vært “syk” den siste uka hehe

Anyway, først av alt skal eg fikse det evige og nyvaskede Kråkereiret mitt! Jepp, sov så klart med vått hår igjen! Bruker ikkje hårføner ser du og det trenger virkelig lang til å tørke!

Nå er det KUN 2 uker til StrikkeTreffet inne i Stavanger, det gleder eg meg til 🙂 Skal enn så lenge gå sammen med 2 kjekke damer så hvis du også vil henge deg på så gjør inderlig det 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIG SØNDAG!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #gloves #hansker #julegaver #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg