ISABELL KRAEMER SLÅR TIL MED LEKKER LUE OG SJAL!

Amano Yarns/ Designet av Isabell Kraemer

 

Noen designere “HAR” virkelig bare alt! Nå har eg digget hele genser garderoben til Isabell Kraemer
i flere år og nå dukker det stadig opp mer og mer tilbehør And I Fu…LOVING IT!!! Ikkje bare det,
men vettu HVA!?? Eg har sett sneakpeek (IGJEN!) på en DØDSFLOTT genser som kommer snart!!! WOW! Eg sitter formelig her å dibber med pinnene i hendene for DEN skal seriøst strikkes ASAP!

Vær du sikker og eg VET at du også kommer til å føle likedan når den dukker opp! Det verste er jo at den er strikket i AKKURAT de fargene eg har fablet om 1 års tid, så nå SKAL eg slå til! JuHuuu
Er inne å lurer hver dag hos Isabell om “noe” snart skjer, men tutta er i Roma så ingenting før hun er hjemme igjen……*Trommer med fingrene*

Jaja, eg skal starte på et par votter i dag eg, ja KUN for å roe nervene og kose meg gløgg ihjel!
Du kan jo ta en “Sneakpeak” på SnapChat 🙂

 

 

 

 

EVELYN HAT
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

Amano Yarns/ Designet av Isabell Kraemer

 

 

JESSICA SHAWL
One Size

 

 

 

 

 

* * * *

Nå håper eg virkelig at været holder seg på MIN siden, i allefall en liten time! Da eg våknet i morges så eg ut som en villsau i firsprang, men nå, ja nå er håret sååå smooth og glatt etter en rund med glattetanga og DA passer det meget dårlig med REGN!! Som nevnt så MÅ eg ned på butikken etter et par salater! Ja, klarte jo å glemme det når me henta hjem HelgKosen!

I dag er det eg som står for middagen, det eneste Ali skal få gjøre er å koke pasta, ja for det er dørgens kjedelig + eg glemmer den alltid og ALLE (inkl meg) klager på blautkokt pasta! Not Good!

Eg skal stå for hovedretten OG salaten! Mmm dette har eg seriøst GLEDA meg til! MAX! Det er definitiv noe av det BESTE eg vet, det samme gjelder DibHassan! Det er bare så himmelsk godt!
Oppskriften på hovedretten og salaten, ja den finner du selvfølgelig HER! Prøv den!!!

Nå bør eg nesten bare hive på meg ei joggebukse og legge i vei, vil nemlig starte tidlig med maten så er eg ferdig med den + eg kommer over kvalmen som oppstår uten lagingen før me spiser!
Amira kommer rett fra jobb i dag så da blir det koselig familiemiddag <3 

Nevnte votter i starten her og JA, eg må bare teste ut noen Tova Votter og har funnet frem garn!
Er litt annige, men først skal eg altså skåre noen MammaPoeng 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
MAGISK LØRDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #hat #shawl #isabellkraemer #kyllingmedpesto #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger
Jeg har plassert min blogg i <a href=”http://bloggurat.net/kart/registrere/10788/stavanger”>Stavanger</a> på <a href=”http://bloggurat.net/kart/”>norske bloggkart</a>!

0 kommentarer

Siste innlegg