ANIMAL BONNET – SPESIELT KOSELIGE LUER

Jenny Gordy

 

Awww man må jo bare falle for disse vel?? 3 utrolig søte luer i en og samme oppskrift, det blir mye koselig for pengene det 🙂 Selv om små barn sjeldent trenger å gjøres søtere kan disse hjelpe på med å knuse et hvert hjerte 🙂 Disse kan du både brukes til vanlig eller som et super søtt kostyme 🙂

 

Barnet ditt kan velge om h*n vil være en lur Rev, en bedårende Rådyr Kalv eller et herlig Lam <3

 

Garnet som er brukt er ca 100 m pr 50 gram, strikkefastheten er 24 m/10 cm, dette vil jo si at du har Uuuuante valgmuligheter! Intet garn blir FEIL, skap ditt EGET uttrykk 🙂 

 

Alpaca Bouclé strikkes jo på pinne 5 og har en strikkefasthet på 17 m, men tro hvordan det
garnet er å strikke på f.eks pinne 3? Vil det f.eks bli veldig klumpet?
Det kunne jo været PERFEKT til et søtt lite lam!, Ikkje det?

 

 

 

 

 

Jenny Gordy

Selv en luring som reven er kan bli ganske så søt!

 

 

 

Jenny Gordy

Eg syns Rådyr er noe av det mest bedårende som finnes! Derfor ble eg veldig lei meg da paret som bodde rett her i skogholtet med sin 2 små ble felt av Kommunen…..Hvor i Loven står det at HAGEBLOMSTER er viktigere enn flotte, vakre dyr!?? Eg bare spør…..???

 

 

ANIMAL BONNET
Bildene over
Str 0/3 mnd —> 6 år

 

 

 

 

* * * *

Phu *Puster ut* Nå har eg vært Primus Motor i ganske mangen timer! Durte av gårde på Kiwi vettu, fikk tak i det eg skulle + litt til, fik skravlet litt fra meg også før eg fòr hjem igjen.

Ryddet og styrte,mekket en DIGER salt, fikk melding fra Amira om hun kunne ta med seg en venninne på middag! OF COURSE! Ut av fryseren med mer kylling, inn i mikkeren på Defrost, og så kunne eg sette i gang å steika 2,4 kg kylling 🙂 Tok en god time og beina ble stivere og stivere,
men resultatet ble enestående snapper:

 


Oppskriften på denne fantastisk herlige KOoOSE middagen finer du
HER!

Nå skal eg hente kurven eg ordnet i går med garn og oppskrift —> På tide å KOoOSE meg!
Blir spennende å prøve, håper det blir det vellykket 🙂 De skal strikkes i LettLopi egentlig,
men eg skal prøve med Dobbel Finull 🙂

Kos deg og ha en
skikkelig herlig kwell

ShowDans i “Skal Vi Danse” i kwell 🙂 JuHuuuu

Go`klem fra ei veldig fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #animalbonnet #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstlrstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg