WOW! FOR NOEN LEKRE ULLKJOLER!

Becky Herrick

 

Ååååå du himmelske Kjole Heaven! SEEE den kjolen over her da!! OMG! Gi den til meg da!
Helst ferdig strikka i akkurat disse fargene! ASAP! Kan godt si det for 756.gang; Eg elsker ullkjoler om høsten og vinteren! Det er både stilig og flott! Kulestøvletter og varme strømpebukser! YES!

Det som er så synd at det tar litt TID å strikke kjoler….i allefall i min boble! Ja eg vaser og diller så mye! Hver eneste dag, men uansett tror eg bare eg MÅ Ha den oppskriften over her!

 

 

ESSEX JUNCTION
Bildet over
Opp til 154,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Lars Rains

 

BRATTLEBORO
Opp til 112 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Susi Allen

 

MONTPELIER
Opp til 109 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Maureen Clark

 

GREEN MOUNTAIN FLYER
Opp til 123 cm rundt brystet

 

 

Alle disse kjolene kan kjøpes enkeltvis eller, du kan kan kjøpe de sammen med 2 andre kjoler
i en eBook 🙂 Totalt 6 kjoler altså, eBook kan du kjøpe
HER!

 

 

 

 

* * * *

JOoo da eg stupte rett under dyna og bursov i 2 timer og hadde da slettes ikkje lyst å stå opp da eg våknet! Eg hadde satt vinduet på vid gap da eg la meg og SHIT det hadde blitt kaldt!! Brrr
Uansett våknet eg til Omelett og en Dib som ikkje skulle på trening! Han var helt skutt etter kun å ha sovet i ca 1,5 t natt til i dag noe som egentlig er normalt etter en ferie….Jaja så ser jo ikkje kwellen så aller verst ut da plutselig! Litt deilig å slippe å gå ut i regnet + at det blir jo så mørkt!

Har ennå ikkje strikket i dag, men nå etterpå skal eg strikke ferdig den votten vettu. Tror eg skal tove bare den når den er ferdig bare for å se hvordan den blir før eg evn må dra til byen (Husfliden) for
å kjøpe 1 rosa nøste til….Eller, vet du om Oleana garn er ren ull og ikkje behandlet??

Uansett, eg er ikkje arbeidsledig for eg har mye spennende i de 2 kurvene her ved min siden 🙂
Ja HALLO, eg har jo litt av 2 Turnuser på gang her nå så eg må roe ned litt!

Men du, det nærmer seg Strikketreffet i Stavanger! Skal du gå?
Eg HÅPER formen er inne og at eg kommer meg av gårde, har i allefall planer om å gå
sammen med noen og vil du bli med så hyl ut 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei noe uthvilt Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #kjole #strikkekjole #dress #wooldress #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg