RØFF OG LETTSTRIKKET JULEGAVE – NORSK STRIKKEDESIGN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Marion Louise Rindsem

 

Luer som er strikket i Alpakka Tweed må jo bare bli skikkelig deilige, eller hva? Marion Rindsem har utrolig mange lekre luer, men denne var skikkelig røff og herlig + at selv de som er ferske strikkere bør prøve seg 🙂 En herlig teknikk som er enkel og utføre, men som gir en flott effekt! LOVE IT!

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Marion Louise Rindsem

 

 

BAMBOO LUE
Bildene over
Str Voksen
Norsk Oppskrift

 

* * * *

Tja, da er det søren meg snart helg – IGJEN! Har shaina litt her i heimen i dag og i morgen eller fredag satser eg på å få frem litt Halloween, må bare huske å kjøpe litt passende lys i morgen 🙂 Fredag ja, Hmmm da er det dags for EU-Kontroll på bilen, selv om eg tviler på at det er noe å sette fingeren på er det jo litt SKUMMELT! Man vet jo faktisk aldri! Krysser fingrene, direkte FEIL tid på året for en diger verkstedregning kan du si! WRÆÆÆL!

Nå er eg straks ferdig med vott Nr 2 og det ser foreløpig ut som om det holder knapt med det rosa garnet! Eg har også fått laget gave til Medlem Nr. 10.000 på Gruppa mi, går i posten i morgen 🙂

Akkurat NÅ står Ali å kokkelerer Fiskeboller i hvit saus fordi eg hadde SÅÅÅ lyst på!! Ja, skikkelig god husmannskost fristet og eg lengtet etter å føler meg god og mett hehe

Tja, eg får vel fylle på kanna med ny kaffi for eg trenger en kopp etter å ha fylt opp et klestativ til RANDEN og vel så det! Deilig å være ajoùr med klevasken i det minste 🙂

 

 

HA EN FLOTTERS
KWELL

Go`klem fra ei ganske fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #marionrindsem #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg