SPENNENDE HEKLETEKNIKKER + MIN EGEN STRIKKEKOS

MakiCrochet

Noe eg liker med hekling er at det det finnes så mye kjekke og enkle masker som gir en god effekt! Bare se på dette sjerfet/sjalet, det er jo egentlig så enkelt, men akk så stilig! Ikkje sant?

 

 

 

RIPPLE SHAWL
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MakiCrochet

Awww så lekkert! Likte fargekomboen kjempe godt!

 

 

NATALIE HAT
Str Barn—> Voksen

 

 

 

 

 

 

 

 

MakiCrochet

 

STRIPED MESSY BUN HAT
Finnes i 3 str

 

 

 

 

 

 


Jadda, vottene er ferdig og da var det bare å kaste seg over lua rett og slett 🙂 Har ikkje så mye rosa garn igjen, men eg håper det holder – Hvis ikkje får eg bare fortsette med dobbel Oleana 🙂
Uansett skal det ikkje så mye rosa i luen 🙂 Håper virkelig dette blir bra for har fått mer og mer sansen for dette settet til StrikkeBea 🙂 Du finner oppskriftene
HER og HER! KOoOS DEG <3 

 

 


Kl. 18.50 i går kwell dalte eg ned i Go`stolen og tok kwell, jaggu ble det e travel dag/ettermiddag!
Var fullstendig POMPA! Men, fy søren me fikk gjort ganske mye!

 

Ali var ikkje i form og sov i flere timer mens eg potlet her hjemme og småryddet litt over alt–> Deilig!
HelgeKosen gjorde me etter at me hadde hentet DibHassan og det var så KOoOSELIG at me var samme alle 3! Som sagt før så har jo han funnet ut at svarer seg å bli med av og til og nå har han mye småkos til helga 🙂 Me var hjemme kl 16 og da var det bare å slenge på fiskebollene fra i går,
fòre DibHassan og kaste seg i bilen igjen og inn til Stavanger –
InstruktørKurs og veien til svart belte har startet! JuHuuu

Det er skikkelig spennende! Han skal også starte som Instruktør for Barnepartiet 🙂 

Da eg hadde kjørt han på kurset var eg i full gir da eg kom hjem, fortsatte å rydde og dille samtidig som eg pynta litt til Halloween. Eg trodde jo at det er Halloween rett over helga, men det er jo etter NESTE helg hehe! Men men, koselig med litt skikkelig høstpynt 🙂 DibHassan kom hjem i halv 9 tiden og da tok me liksom bare helg, joa han er på skolen i dag, men me tok en MiniFredag i går og koset oss 🙂

Eneste eg skal i dag er å hente han på skolen 🙂 Der etter er det hjem til dusj, hårvask og nystrøken pysj – DET er fredagen sin det! Må virkelig lade skikkelig i dag for eg har jo planer om å gå på Strikketreffet inne i Stavanger i morgen 🙂 Er litt i faresonen når det gjelder migrene så eg krysser virkelig fingrene for at det drøyer til over helga i det minste!

Tja, eg tror eg må ha noe mer kaffi før eg setter i gang, ja eg må jo stryke pysjen!
Mmm den lukter så godt! Kjøpte ny Tøymykner i går og den luktet…Hmmm…HIMMELSK!!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE FLOTT FREDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #hekle #crochet #pattern #hekleoppskrift #strikkeoppskrift #halloween #kos #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. heisan…så fint du har pyntet…Koselig..Håpe du kommer deg på strikketreff.skulle vært der m.fly fra Bergen,,Men Men dårlig form her også ..Klem fra Irmelin.

    2. Anonym: Off da, det var jo synd! Hadde vært kjekt å møtt deg! 🙂 Eg gjør alle forberedelser for en GOD dag i morgen og planen pr nå er å ta bussen inn til byen og så henter Amira meg på kwellen 🙂 Krysser fingrene 🙂

Siste innlegg