EG KJØPTE IKKJE EN TRÅD!


Tenk du, eg holdt ut HELT til kl 17 når Strikkekafeèn på Treffet stengte! JuHuuuu Eg tok bussen kvart på 12 til byen og eg GIKK ned til busstoppet! BRAVO! Dvs eg fikk ganske mange timer inne på
Clarion Hotel 🙂 Stolt av meg selv altså!

Men du, eg har i lengre tid, ja over flere perioder vært på jakt etter KULTE Strikke Buttons – HVA tror du lå på det første bordet eg passerte!?? Jepp, akkurat, så eg var definitivt nødt for å ha en av hvert…..akkurat samme prosedyre når eg shopper garn, må veldig ofte ha en av hver farge hehe

 

Mange festlige her ser du! LOVE IT!

 


Følte meg ganske så vågal i fargene i dag, men, som du vet: farger hjelper på det meste og får frem smilet! MANGEN har spurt om sjalet mitt på Snapchat, ja hva det heter, oppskrift og sånn. Dette er “Shetland Triangle Shawl” av Evelyn Clark og du finner det
HER! Elsker det og eg har faktisk strikket OVER 30 stk! Jepp, eg er til tider ganske gal, men dette mønsteret elsker eg +
det er kjempegøy å strikke, går som en drøm:) 

 

 


Det første eg jaktet på da eg kom på Treffet var en Karbonz pinne, men eg ble overtalt av GodSomUll at Hverdagspinnen fra DSA var vel så bra så da satset eg KUN 29 kr og satte i gang! Eg ble søren ikkje skuffet + eg fikk jo en dødskul farge i samlingen min! Disse eg har flere av! Trengte en spiss pinne 2,5 mm/80 cm til Still Light`en min 🙂 Fikk vel strikket ca 4 striper bare hehe

 

 


Klarte selvfølgelig IKKJE går forbi bordet med T-Shirtene *ler* Etter litt leting klarte gutten å finne ei som rakk meg neeesten til knærene! haha Jepp, elsker lange og store T-Shirter, spesielt om de er litt SPRØ som denne 🙂 Faktisk første gang eg kjøpte en mørke blå!
Ellers var det faktisk mange kule farger

 

 

Heldigvis var det et sted får hvor man kunne roe litt ned og samle tankene! Me oppholdt oss i et STORT rom hvor alle butikkene var + kafeèn, men veldig luftig og oversiktelig, mye bedre enn på Folkets Hus i fjor, så tommel opp 🙂

Koset meg i godt over 4 timer og kunne si meg godt fornøyd med egen innsats 🙂 Traff noen gamle kjente, men jammen meg traff eg ganske mange av DERE også! Ja dere som leser bloggen min!

Det er ganske spesielt for meg når eg treffer dere, ja for dere kjenner jo meg på en måte og eg møter liksom deg for første gang, men vit at det GIR meg masse! Setter veldig pris på en klem og gode ord og eg blir ganske rørt, så Tusen Takk til dere som slo av en prat i dag <3

Har fått ganske så mange henvendelser nå i kwell om eg kommer i morgen også, men vettu? Da Amira hentet meg på Hotellet i dag sank eg sammen som en potetsekk i baksetet og var ganske skutt så morgendagen MÅ brukes til kun å eksistere tror eg hehe Eg ganske så pumpa kan du si,
men fy søren for en energi innsprøytning! SÅ deilig

Det merkeligste!?? Eg kjøpte ikkje et ENESTE nøste!!! Hadde liksom ikkje noe konkret ønske + at nå har eg så god oversikt i eget garn og eg vet hva eg har så da er ikkje behovet like stort hehe

Som vanlig har eg alltid planer om å ta en HAUG av bilder…..tror det ble EN film inne fra salen hvor me satt…..det er en kombinasjon av at eg glemmer det + eg syns det er en smule flaut å gå rundt å filme, selv om eg absolutt burde ha gjort det! Eg må virkelig manne meg opp frem over hehe

Men NÅ!?? Ahaaa nå skal eg bare skli langt under dyna og sove HELT til eg våkner i morgen UTEN alarm så dette kan bli spennende! Haha kanskje eg sover til middag!?? hehe

TAKK FOR I DAG OG HA
EN RIKTIG GOD NATT!

Go`klem fra ei fornøyd og UTSLITT Vibbedille 🙂

#strikk #knit #strikketreff #strikkekafe #strikkehelgistavanger #clarionhotel #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Så kjekt at du fekk kost det på strikketreff. Eg har maaaange av hverdagspinnene og er superfornøyd med både settpinner og rundpinner.

Siste innlegg