KORT OG GODT LEKKERT! -STRIKKEOPPSKRIFTER

 Andi Satterlund

 

Har ved flere anledninger fått spørsmål om eg vet om noen korte jakke/gensere som er inspirert av 50 tallet, så da eg formelig stabbet over disse i går måtte eg bare plukke de med meg 🙂 Eg syns det er utrolig lekkert og stilig, men det er egentlig ikkje noe for meg….trooor eg, har jo aldri prøvd så sikker kan eg ikkje være. Her kan du i allefall leke deg med forskjellige strukturer og teknikker, regner med det går rimelig kjapt også, ja for plaggene er jammen i såå store 🙂 Lekkert!

 

 

CHUCK
Bildet over
Opp til 135 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Andi Satterlund

 

MARION
Opp til 132 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Andi Satterlund

 

SALAL
Opp til 135 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

 

Andi Satterlund

 

Hva med din helt egen Julegenser 🙂 Denne var både morsom og ganske så lekker 🙂

 

 

JULGRAN
Opp til 135 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

Nei nå går det fort altså! ALT for fort! Ja uka forsvant jo før den fikk startet! Syns hele uka har foregått inne i ei boble! Begge gutta har vært pjysk og litt forkjøla, eg, ja eg vet`kje ka eg har vært, men helt utafor har eg i allefall vært! Håper virkelig dagen i dag blir noe bedre 🙂 Følte meg ikkje så trøtt da eg rulla ut av senga før halv 9 og eg håper me får i hus HelgeKosen i dag! Hvis Ali er helt på utafor får eg handle alene! Ja det går fint så lenge det bare er til oss eg handler og gutta bærer alt opp 🙂
Den avgjørelsen får me ta når Ali står opp :)I mens får eg skrive handleliste

I dag kommer den nye vinterjakka mi i posten! JuHuuu Sporte den nettopp opp og da var den på Sandnes og det er ikkje langt til Joker 🙂 Skal bli godt med en jakke som ikkje er så TUNG!

Så akkurat et innslag på God Morgen Norge, det var om tegneseriestripa Nemi, kjenner du den? Vettu? Skal eg fortelle noe?? Lise og eg tok samme studie i Oslo 1997-98 (Grafisk design) Me deltok begge i samme tegneseriekonkurrranse, hun vant og eg kom på 2.pl og fikk ei bok 🙂 Litt morsomt
å tenke på for verden er jammen ikkje så veldig stor 🙂

Da satser eg på at denne dagen blir ganske så fin 🙂 

KOS DEG OG HUSK
Å NYT LITT OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #50tallsmote #kortejakker #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogg #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg