EN LEKKER JULEGAVE + 2 HELDIGE VINNERE

Eg bestilte litt deilig Drops Garn i helgen og fikk det allerede på TRAPPA tidlig tirsdags morgen! Bestilte fra Strikkenett 🙂 Snakk om lynkjapp service! Eg bestilte 4 nøster Lime og 4 nøster Nord
og totalt ble det kun 213 kr ink frakt, ingen Upris det syns eg og eg kommer til å få strikket en del av dette, planene er klare og eg ivrer etter å sette i gang! Tenker eg blir å kos meg med dette i helga 🙂

 


Noe eg elsker med Drops Garn er at man kan kjøpe forskjellige garntyper og likevel få nøyaktig den samme fargen! Det passer perfekt siden eg har tenkt å strikke sjal,
votter og muligens en lue eller pannebånd 🙂

 


Dette er sjalet eg skal strikke tenkte eg,
SHETLAND TRIANGEL SHAWL, det er designet av Evelyn A. Clark. Dette skal eg strikke i Nord garnet og med 4 nøster regner eg med å få et rimelig stort sjal.

Har strikket utrolig mange av dette sjalet og det pleier å gå som en drøm, kan virkelig anbefale det 🙂

 

 

Mari Linn Fredriksen

Vottene eg skal strikke er Lea Votten eller en lignende vott og da bruker eg Lima 🙂
Regner med å ha nok garn til en lue eller pannebånd også

Sammen skal dette bli en Julegave til en person som eg vet setter stor pris på strikka gave 🙂
Tror dette blir midt i blinken 🙂

 

 

Ok, da var det klar å trekke 2 vinnere av Give Away`en som eg hadde tidligere i uke 🙂

Vinneren av oppskriften på Tress Lua er 

HEIDI WULLUM

Gratulerer! Send en mail til Monica så får du oppskriften
[email protected]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vinneren av en herlig barnekjole er

HILDE LIND

Gratulerer! Send en mail til Monica så får du oppskriften

[email protected]

Gratulerer så mye begge 2 og Tusen Takk til Monica som stilte med premier 🙂

 

 

 

* * * *

Tja, da har me i grunnen mer eller mindre gått inn i helgemodus her! Dib tar fri trening i dag ser du fordi han var på skolen til kl 16 i går + me var på konferanse og så jobbet han hjemme frem til kl 23.30
og DA følte han for en kwell hvor han kunne ha fri og gjøre som han ville 🙂 Fortjener det da 🙂

Eg har endelig felt av og festet tråder på den første tøffelen i det 4.paret og allerede kommet i gang med Nr 2, men det frister så sykt å starte på det sjalet over!!! Meeeen, tøffelen ferdig først! Tenker det blir sjal OG vottestrikking som skikkelig helgekos! Ser ut for at det skal regne både lørdag og søndag så da blir det vel strikking? Hadde egentlig tenk en tur ut på Solastranden for å sjekke ut ørnene
som er observert der! Ja det sto i avisen for de advarte folk med små hunder!
Skummelt, men akk så utrolig fasinerende og spennende!

Nå sitter eg i grunnen bare å funderer på OM eg skal ha meg en blund på sofaen eller om eg bare skal tenne noen sterainlys og kose meg, Hmmmm, tja, får se om eg slutter å gjespe! hehe

Du? Et Tips; Det begynner en spennende Norsk Krim Serien på Tv2 i kwell!
DEN skal eg sjekke ut! Må skrive en lapp for eg er FÆL med å glemme! haha

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE HERLIG KWELL!

Go`klem fra ei SÅÅÅ fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #dropsgarn #strikkenett #nordgarn #limagarn #sjal #votter #julegavestrikk #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg