TJUKKE, FEITE OG KJAPPE JULEGAVER PÅ PINNE 15! -GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Amy Christoffers

 

Eg ønsker meg 2 stk KOSTESKAFT til Jul og så skal Ali spikke og pusse de fint til slik at eg kan sitte på ei trone her i stua og strikke! TENK så gøy det kunne blitt!??? *Stakkars skuldrene mine* haha
Han må selvfølgelig male skafta ROSA med hvite polkadotter! *ler hjertelig*
Nei, pinne 15 kan fint være litt mindre, dessuten er ikkje så tjukke pinner noe for meg, men eg hadde glatt ofret meg for et par kosteskaft om det hadde betydd at eg fikk et sånn skikkelig
herlig teppe med store masker! GIVE IT TO ME!

 


Til oppskriftene her strikkes det med SUPER BULKY garn og det er tjukt det!
Orginalgarnet til disse prosjektene finner du
HER!

 

 

 

 

APUT
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

Amy Christoffers

 

KALLIK
One size

 

 

 

 

 

 

 

 

Amy Christoffers

 

YURA
One Size

 

 

 

 

* * * *

Da er middagen unnagjort og det er begynt å bli mørkt så ute så hele gjengen med stearinlys er tent
og eg skal straks kaste meg over strikkepinnene 🙂 Skal etter beste evne gå inn for å strikke på sjalet selv om det knæsj gule garnet står her å frister med pinnene klare! *Stålvilje kom til meg*

Har vært hos tannlegen med Dib og hvis han etter beste evne bruker strikk på reguleringen så mye han kan så får han KANSKJE av hele greie om 4-6 uker! Venter bare på de siste millimeterene av tilbaketrekkingen på kjeven! Spennende altså! Han har virkelig fått en bred og flott kjeve i denne prosessen og overbittet er virkelig en saga blott!

Går å venter på de Nålfilte nålene mine som eg bestilte for alle tøflene er tørre og klare, i steden for fikk me tidenes største regning fra Telenor i dag! Det var nesten som eg grøsset:

HAHAHAHAHA!
Eg skjønner jo ikkje hvorfor de de ikkje bare +`et det på neste regning?? Jaja me fikk oss i allefall en god latter hehe Min feil da, for eg glemte å klikke komma 77 og lot det stå 00 i nettbanken hehe

Dagen har så langt vært veldig bra, vært ute å lufta meg, innom butikken, traff faktisk også kjente og slo av en koselig prat og har vært ute å kjørt med Dib, alt i alt veldig bra om man ikkje krever så mye 🙂

Eg har allerede fått på meg pysjbuksa og skal KOoOSE meg helt frem til leggetid og SÅ gleder eg meg masse til Ranveig og eg skal på Kurs hos Helle Slente på lørdag JuHuuu
Dessuten kommer jo Truls og Hellstrøm i kwell! Kan da neppe bli bedre 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #gratisstrikkeoppskrift #bigsize #bigknit #superbulky #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg