RETT OG SLETT BARE LEKKERT!

Andrea Mowry

 

Av og til får eg litt sånn rare følelser, eller, vet ikkje helt hvordan eg skal forklare det, men eg vet hva eg mener. Når eg virkelig ser noe som er skikkelig fint, ja som f.eks disse sjala så blir eg sånn “MÅ HA”,
helst i går! Da får eg en merkelig form for stress(??) for eg blir så usikker på OM eg da skal strikke det
i frykt for at prosjektet vil bli liggende og aldri bli ferdig…..ja for DET er det verste som kan skje med et slikt prosjekt! Hørtes dette logisk ut tro? *flirer*

Alle disse sjala har eg hatt i kikkerten en stund, ja bortsett fra det først for det er nytt, men det skled galant inn i samme kategori, men eg har ikkje turt å friste med de i frykt for at eg bare kaster meg utpå ville veier hehe Det der “Winter Honey” er jo bare vakkert! Uansett har eg slettes ikkje tid til mer nå før Jul ergo var det litt trygt å taste høyt om de over en kopp kaffi 🙂 Det ER gale nok at eg ikkje klarte holde meg til fredag og startet opp på de knæsj gule vottene i går kwell! haha
Ja eg måtte liksom bare teste ut garnet *kremt*

 

 

HOARFROST
Bildet over
178 cm X 85 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

Andrea Mowry

 

WINTER HONEY
Str Small og Large

 

 

 

 

 

 

 

 

Andrea Mowry

 

ROSE GOLD
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

Processed with VSCO with kk1 presetAndrea Mowry

 

RAMBLE
One Size

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Processed with VSCOcam with kk1 presetAndrea Mowry

 

RANGE
One Size

 

 

 

 

* * * *

Vettu?? Ser du ka eg meine eller?? Ja nå er det forsyne meg helg igjen!! (NESTEN!) Og HVA har eg egentlig fått gjort denne uke, ja av fornuftige ting!?? NADA nix og ingenting! Har i grunnen ganske mye å gjøre, men det er som om me skyyyver det foran oss hele tide. Ingen grunn for å skyve det foran oss for det er egentlig bare kjekt det som skal skje, men det betyr også at det er en del å gjøre! OMG!
+ at ALT må være i orden OG på plass før onsdag 29.november!! DA flytter nemligen eskene med ALL Julepynten opp fra garasjen og inn i gangen! OMG! Det er bare knappe 3 uker til!! HO HO HO

Litt usikker på om me tar å henter hjem HelgeKosen i dag eller morgen Hmmm eg syns det er greit om me gjør det i dag, ja for da kan eg ha sånn mini-fredagskwell i dag 🙂 Men nå har det seg sånn at bihulene til Ali har bestemt seg for å styre noen dager så me får se dagen an rett og slett 🙂

Planen på strikkefronten er å strikke på sjalet om dagen og kose meg glugg ihjel med votter på kwellen – en plan er alltid greit å ha, problemet er å gjennomføre! Gudene må vite hva dagen bringer! Skal stille og rolig starte med å brette et stativ med klær, ja armene de må enten de vil eller ei, i allefall om eg skal få det på min måte. Er litt perfeksjonist når det gjelder HVORDAN klær skal brettes så det er ytterst sjelden at han Ali slipper til på det området, det holder når han styrer grytene 🙂

Ut i fra Dib sine middagsplaner for helga kan det se ut for at det blir eg som steller i stand lasagne på lørdag, ja for nå har eg knekt gåta over å IKKJE få det som ei suppe haha! Man MÅ virkelig bruke ALLE pasta platene og ikkje bare så mangen man vil + man BØR ha 2 kjøttdeig opp! Ja ok, enig eg!
Ble tidligere MOBBET for min lasagne da ungene måtte bruke skje…..*ler meg ihjel*

Anyway, eg får ta siste slurk av kaffi og få gang på litt huslige sussler, kanskje eg sveiper over gulvet også? Tja, kan vel muligens gjøre det, ja og rydde bort litt klær fra badet, men SÅ skal det strikkes frem til Dib skal hentes og der etter er det nesten bare middag, duppe litt og av gårde på trening 🙂
HEI, Torsdagkwell! I love YOU! <3

 

 

KOS DEG OG HA EN
PERFEKT DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #sjal #shawl #andreamowry #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg