MASSE STRIPER TIL STORE OG SMÅ – HERLIGE STRIKKEOPPSKRIFTER

 Processed with VSCO with a5 presetStephanie Lotven


En salid blanding av deilige striper i all slags farger og ikkje minst tykkelser! Sånt må man da like??
Luen strikkes i typ tynt sokkegarn (ca 400 m/100 gr) Deilig med andre ord – Vottene finnes
i 3 forskjellige tykkelser; Samme som lua, DK og Worsted, noe for en hver, alt etter hvor kjapt du vil strikke den kan me vel si 🙂 Herlig er det okke som 🙂 Striper ER gøy!

Det er også Tilbud på votteoppskriftene, hele 50%, men les info`en for du kan også
få et par gratis om du f.eks har kjøpt et par tidligere 😉

 

 

 

PURE SLOUCH
Bildet over
Fra str baby —> L

 

 

 

 

 

 

 

 

Stephanie Lotven

 

PALMISTRY WORSTED
Fra str Barn—> XL

 

 

 

 

 

 

 

 

Stephanie Lotven

 

PALMISTRY DK
Fra str Barn—> XL

 

 

 

 

 

 

 

 

Stephanie Lotven

 

PALMISTRY
Fra Str Barn—> XL

 

 

 

 

 

* * * *

Det er et ganske forykende vær ut! Det hagler, regner og er stiv kuling! Hjelpe det meg kan du si!
Mulig me må ut å kjøre og det kan jo bli artig! NOT! Dib har trening i kwell, men sitter med mye skolearbeid og har ikkje helt bestemt seg for om han skal gå så her sitter me å venter på en avgjørelse
*Trommer utålmodig med fingrene*

I helga KAN me få oppleve litt snø her i traktene, eller SLUDD er det vel mer som er meldt her i ytre strøk hehe Håper virkelig på opphold når Ranveig og eg skal ut å kjøre, du vet jo meg og glatta!
Liker det slettes ikkje og unngår det så langt eg kan 🙂

I formiddag har eg vært effektiv på flere fronter; Fikk da stelt litt i heimen + eg har knekt koden på vottene eg startet på i går kwell! Det er søren ikkje verst! Eg så nemlig før eg la meg i går at det eg hadde strikket var FEIL! Lå å gruble i senga da eg la meg og knakk vel koden allerede da, men eg fikk sjekket ut “teorien” min i formiddag og eg hadde riktig så nå er det virkelig god gang ja! ME LOVE!

Hva eg skal gjøre nå etterpå avgjøres av Dib, blir han hjemme da dusjer eg og diller litt, skal han på trening, ja da bare sitter eg her å dupper til me skal gå hehe Skulle VIRKELIG ønske at me bodde slik til at han kunne tatt bussen! Jo han kan, men da må han først ta bussen inn til Stavanger (Motsatt vei) hoppe av på Madla og så ta bussen til trening, men når det er 2-3 min mellom de bussene som skal korrespondere kan fort turen til/fra trening ta hele 1,5 time!!! Det tar ca 12 min å kjøre han ut! SYKT!

Men anyway, du får kose deg tross dårlig vær, MYE kos inne blir det da 🙂

NYT KWELLEN!

Go`klem fra ei Vibbedille “På Vent” 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #lue #votter #hansker #pulsvotter #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg