5 KJAPPE OG BILLIGE JULEGAVER – STRIKKES I NEPAL

Cables and String Designs

 

Shallabais, stekte bananer og HO HO HO! Eg blir så ivrig når eg bare ramler over noe som er veldig bra egnet til Julegaver og som er kjappe å strikke! Alle disse 5 pulsvottene strikkes i Nepal og det er så greit for det er et garn de aller fleste er kjent med + det er enkelt å få tak i og ikkje minst blir det en billig, men dog BRA investering! JuHuuuu Blir nesten ikkje bedre enn det 🙂 Skulle hanskene blir for store kan du f.eks strikke de i Lima som er litt tynnere, men samme deilige kvalitet 🙂
Hva er det egentlig du venter på? JALLA!

 

 

 

CHILLIWACK WRISTLETS
Bildet over
Str Voksen

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Cables and String Designs

 

WOLASTOQ WRISTLETS
Str Hobbit and Human

 

 

 

 

 

 

 

 

Cables and String Designs

 

MOOSE JAW
Str Voksen

 

 

 

 

 

 

 


 

Cables and String Designs


DRUMHELLER

Str Voksen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cables and String Designs

 

RAMEA
Str Voksen

 

 

 

 

 

* * * *

Det må eg bare si, de vottene eg holder på med er noe av det kuleste eg har strikket! Dessverre ser det ut for at den eg strikker nå blir for stor(?) men eg er slettes ikkje sur av den grunn! Eg strikker den ferdig uansett og skulle den bli for stor tar eg det som en TestVott. Da blir jo den neste eg strikker rene plankekjøring! Kommer i tilfellet til å gå ned i pinnestørrelse og strikker litt fastere 🙂
Fy søren eg KOoOSER meg altså! Skikkelig gøy strikketøy!

 

Ok, det er fredag folkens!! Det er jo berre strålande! Det skal visst nok bli et heidundrandes vær ute! Regn, haggel, stiv kuling og me skal ut å handle JuHuuuu Blir så bra skal vites! hehe Dib sa han kunne ta bussen hjem fra skolen slik at me kunne hente hjem HelgeKosen tidligere om me ville, snilt tenkt av han da! Men hvis det ramler ned på det verste når han skal hjem kommer eg muligens til å hente han for det er et stykke å gå fra veien! Den halsen hans tåler nok ikkje at han blir klissblaut på denne tiden av året, men me får se det an 🙂 UANSETT; Det er fredag! Woop Woop!

Det henger rene KOoOSEklær på tørkestativet og rydde gjorde eg i går så det eneste på planen er
å rydde på plass varene etter hvert og ta et hovent blikk over leiligheten å sjekke at alt er OK!
Ikkje bare DET, men i morgen er det jo GarnfargingsKurs vettu og det blir stas! Fina Helgå!

Tror rett og slett eg bare skal komme meg i trusa og få fart på han Ali og legge i vei! Får pakke meg godt inn i varmt sjal og god jakke så går nok dette skikkelig brillefint skal du se!

Du og eg? Ja me får tastas litt mer seinare 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG SÅ LENGE!

Go`klem fra ei Vibbedille i Fredags Modus! 🙂 

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #pulsvotter #hansker #nepalgarn #limagarn #flottejulegaver #julegaver #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg