SMART TING Å KJØPE PÅ NETT FOR EN STRIKKER!


JuHuuuu Fredagen er KOMPLETT! Det var pakke i posten og til å være fra eBay var den kjapp altså! Det er 2 uker siden eg bestilte dette Nålfilte settet og nå står eg i fare for å bare kaste meg over de 4 parene eg har med tova tøfler! Woop Woop DETTE kan virkelig bli gøy! Har aldri gjort det før så kom gjerne med tips til hva eg bør vite f.eks før eg kaster meg over nålene 🙂 Nå skal nemligen kunstneren
i meg UT å sveve haha Eg lurer veldig på hva eg skal gjøre med den Limstrimla til limpistolen
som følger med?? Vet du?

 

Eg trodde det var ca 30 kr eg hadde betalt for alt på bildet, men jaggu meg var det KUN 14 kroner!!! Her har eg fått 7 nåler + den rosa, et annet håndtak og fingerbeskyttelse +
ei sånn myk/hard plate til å ha mellom det eg tover.

 

Da eg fikk det for meg at ville prøve dette sjekka eg nåler i norske butikker, der lå prisen mellom
ca 70-90 kr pr stk, men når eg hørte at nålene gjerne knakk lett var eg ikkje sen om å kaste meg
inn på eBay. 
Denne pakken som eg kjøpte kan du bestille HER!

 

 

 


Eg var også innom eBay forrige måned da eg trengte pelsdusk til ei lue eg strikket. For det første betaler eg ikkje 100/200 kr for en dusk og for det andre kommer eg aldri til å sy en ekte dusk i ei lue. Inne på eBay vettu går øya i flikk flakk for det er såååå mye fine dusker å velge blant 🙂
Det var jammen ikkje mange kronene eg betalte for mine 5 og du finner de
HER!

 

 


Knapper finnes det på 1000`vis av der inne og eg har temmelig mange på Norges Glass her hjemme og disse over her kan du kjøpe
HER!

 

 


Pyntebånd til å sy på sårkanten på ei strikkejakke f.eks, eller stæsje opp tova tøfler slik som eg skal. Kvaliteten er bra syns eg og det er virkelig kjekt å leke med disse 🙂 Du finner MASSE
HER
!

 

 


Et siste lite tips er disse! Supre til å bruke som maskemakør på tynne/små strikketøy. Av og til syns eg ringene på makører er litt tjukke og man kan øyne en glipe mellom maskene.
Da tok eg opp jakten på disse og kjøpte de
HER!

Sånn *Klapser i hendene* da har du vel litt du skal bestille?? *ler*

I dag fikk en KUN en time med kaffi før me durte ned for å hente hjem HelgeKosen, først på Rema så på Kiwi og hjem i en fart! Var deilig å være ferdig med det så tidlig. Nå har eg rydda alle varene, sprøstekt noen pakker med ostekyllingpølser til tidlig middags snacks til Dib, dusjen og fått pysj og nå skal eg straks fortsette på den Uberkule votten eg strikker 🙂

KOS DEG OG HA EN
HIMMELSK HERLIG FREDAG

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #tilbehørtilstrikking #smartetipsfraebay #dilldall #nyttigetingfraebay #billig #nestengratis #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Pass fingertuppene når du bruker filtenålene😄
      Jeg kjøpte for lenge siden et sett i butikk og da fulgte det med et stykke skumgummi, ca 12 x 8 cm og ca 4 cm høyt. Kjekt å ha under når du filter.

    2. Solfrid: Det følger fingerbeskyttelse i skinn med + ei sånn type plastikk skumgummi/isopor til å ha under det man tover 🙂

    3. Så mye flott du har fått i hus 😊 Tror jeg må bestille nålebindesett. Har to nåler, men ikke alt stæsjen … To ting jeg har tabba meg ut på 1). Ikke stikke ull / tråden godt nok inn så det flasser seg litt ved toving 2) hold skumgummien godt inn i der du stikker. Fikk meg noen stikk inn i låret når jeg var litt vel ivrig 😂😂😂 jeg målebåndet før jeg tovet, men vet ikke om det var riktig.
      God helg … Det blåser vel godt på den siden av Boknafjorden også. Så her kan en sitte i sofaen med strikketøyet med god samvittighet

    4. Solveig: Takk for gode tips 🙂

      Ja det er godt ruskevær her kan du si 🙂 Koser meg inn med ullsokkene på og tente lys 🙂 Kos deg du også 🙂

Siste innlegg