WOW HELT UTROLIG LEKKERT! -STRIKKEOPPSKRIFTER

Svetlana Gordon

 

Eg bare måtte svippe innom en kjapp tur! Se bare hva eg kom over inne hos Svetlana!! Ahaaa hun har seriøst mye lekkert altså og eg må stadig innom å myse! Svarte seg i dag gitt!

 

 

 

 

AURORA BOREALIS HAT
Bildet over
Lueomkrets ca 53 cm

Sjerfet på bildet over finner du HER!

 

 

 

 

 

Svetlana Gordon

 

 

HYPNOSIS MITTENS
 

Ja hvis ikkje dette settet hadde blitt en råflott Julegave så vet ikkje eg!

 

 

 

 

* * * *

I dag har eg kun strikke, dillet og hengt opp litt klær. Har også funnet frem garn til det neste votteparet eg skal strikke og nå nærmer eg meg ferdig den votten eg strikker på så eg må nesten bare fortsette her tror eg! Fikk også sykt lyst på EGG!! Ja det kan gå et par mnd mellom hver gang og i dag skjedde det igjen! Da bare MÅ eg bløtkoke et egg og riste ei skive og ha litt syltetøy på, ja så blir det vel garanter 2018 til neste gang det skjer *ler*

Må bare sette opp giret her eg for kl 20 setter eg meg ned og skal kose meg med “Truls Ala Hellstrøm” og etter det er det “Farmen” før eg igjen stuper i seng 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL

Go`klem fra ei sugen Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #pattern #strikkeoppskrift #lue #hat #scarf #skjerf #votter #mittens #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg