HUMULUS – EG ER I EKSTASE!

Designet av Isabell Kraemer

JISIES! Denne har eg ventet på! Ja eg har følgt utviklingen på Insta og I DAG kom den! JuHuuuuu Herlige Humulus strikket i et skamdigg garn!!! Orginalgarnet er SNÆLDEN og er Færøysk. Har en  strikkevenninne der som sende meg en garnpakke en gang så faktisk har eg akkurat dette garnet,
men i grønt da så det er ikkje aktuelt for denne MÅ eg har i samme fargene som på bildet over!
Den er jo bare så lekker at eg må dåne litt!

Sto faktisk inne på Apoteket i KØ da eg oppdaterte Insta og DA poppet den opp i feeden min! Du vet, eg kunne ikkje komme meg fort nok hjem slik at eg fikk kjøpt den hehe Skulle jo tro det kunne bli utsolgt! haha Men nå er den lagret i mappa mi og det FØRST egoprosjektet eg skal starte
etter alt det andre bli denne! Vær du sikker!

 


 

HUMULUS
Bildet over
Opp til 140 cm rundt brystet

 

 

 

 

* * * *

WOOP WOOP i dag har det vært MYE Jul på handlerunden må eg si! Ja på Europris tar det jo helt over hehe JA, det er koselig, men eg bare spurtet litt gjennom Juleavdelingen for helt ærlig?? Eg trenger ingenting, men om fristelsene blir for store ja så tar det helt overhånd! Eneste eg tok med meg fra kassaområdet var 3 X 10 m Julepapir (RØDE!) som var på Tilbud (3 for 50,-) Det er i grunnen det eneste eg trenger, hadde eg vært alene og tatt meg tid til å se på alt, ja da hadde eg nok f.eks endt opp med nye kakebommer! haha Men i fjor, ja da fikk en endelig de gamle boksene etter bestemor og kakene skal ikkje opp i noe annet enn de. Det er jo så nostalgisk 🙂

Men nå, NÅ er det FREDAG og eg er så klar for helg skal vites! Ali står og kokklerer noe godt med Mozzarella ost sier han, lys er tent og fruen har dusjet og kommet seg i pysj og nå skal det strikkes
og bare koses 🙂 Ikkje noe stress og ikkje noe styr 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG FREDAG

Go`klem fra ei Vibbedille i ekstase! 🙂 

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #humulus #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogger

14 kommentarer
    1. Hei 😀 nydelig genser. Er på jakt etter nytt strikeprosjekt. Er denne strikket ovenfra og ned? Er det ett tykt garn, tung eller lett? Klør garnet? Takker for svar og lykke til med strikke prosjektet 🌞

    2. Nydelig genser som æ vil strikke,men vil ikke ha oppskrifta på eng,får ikke til å klikke på dansk som æ forstår går ann å få den i,et spm hva gjør æ?

    3. Ann: Når du kjøper oppskriften får du den tilsendt i alle språk, når du skal printe den/se den/ eller åpne den bare klikker du på knappen med den danske oppskriften 🙂

    4. Gt: Ja den er strikket Top/Down. Eg strikket den i Østlandsgarn, men du kan bruke det garnet du vil bare du overholder strikkefastheten. Orginalt er den strikket i et Færøyskullgarn, hvis du er litt sart i huden vil nok det klø litt 😉

    5. Sissel: Nei, den er ikkje på norsk. Men med en god oversettelse av forkortelsene skulle det ikkje være noe problem siden det er en veldig enkel genser 🙂

    6. Hei, fantastiske farger!!! Sitter og skal bestille garn fra Snældan, men lurer på hvilken gråfarge som er brukt, nr. 2 eller nr. 3. Vet du det?

Siste innlegg