JULEREPRISE FRA I FJOR – KOSELIGE OG GRATIS OPPSKRIFTER

Sybil R


Koselig og gøyale ting kan man da fint ta en reprise på, ja som disse skjønne Gnomene og ikkje minst Juletrærene som de kan danse rundt 🙂 Ja, oppskriften er på engelsk, men som vanlig så oppfordrer eg bare til å hoppe ut i det! Det er så mye enklere enn du tro + at denne oppskriften har bilder i tillegg til tekst. Fint prosjekt å teste seg på 🙂 Bruk garn og pinner etter ønsker og du får forskjellige størrelser 🙂

 

 

 

GARTER STITCH CHRISTMAS GNOME
Bildet over
Gratis oppskrift inkl bildeinstruksjon

 

 

 

 

 

 

 


 

Sybil R

 

LITTLE CHRISTMAS TREE
Gratis oppskrift inkl bildeinstruksjon

 

 

 

 

 

* * * *

Mandag og grytidlig opp! Åååå det er like grusomt hver gang syns eg, spesielt nå når det er kaldt!
Litt min egen feil for eg MÅ ha vinduet åpent om natta, totalt avhengig av kald og frisk luft når eg sover! Angrer akkurat like mye hver morgen når eg sitter på sengekanten for å ta på pysjen! Fytti du snakker om å få en kald dusj i oppvåkinga ja! haha Da er det rett inn her i Go`stolen og pakke seg inn i pledd og nyte en glovarm kaffikopp – Deilig!

Verre var det for gutta som var ute å kjørte! Underkjølt regn er slettes ikkje noe å spøke med!

Har legetime allerede kl 11 så derfor måtte eg opp før fuglene, eg er hun som virkelig trenger lang
og god tid om morningen for at dagen skal bli noenlunde bra 🙂 Håper bare at isen på bakken har tint, ja for visst ikkje blir eg ganske enkelt hjemme! Etter legen er planen at skal me en kjapp tur på Jula for Ali trenger en sånn skrunøkkel et eller annet, det skumle er at Jula ligger rett ved siden av Sparkjøp så da er den skumle planen min å kjøpe 3 gaver 🙂 Haha Greit med hva som er gjort, det extra skumle er at der inne er det så mange deilige KOoOSEgensere! Love IT!

Men ok, eg må vel nesten komme meg på badet og shaine meg litt! Eg ble noe bedre i går kwell etter en meget lang dusj, så eg tar en reprise på den nå og satser på det samme 🙂


KOS DEG OG HA EN
HERLIG FORMIDDAG

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #gnom #juletre #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger #jul #christmas

5 kommentarer

Siste innlegg