BLUE SNOWDROP – NYDELIG GENSER & GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Life Is Cozy

Selv om eg ikkje er noe særlig fan av blått og blåfarger generelt må eg si eg falt for denne! Liksom så sart og lekkert på samme tid 🙂 Genseren er strikket i Ull Superwash 100 m/ pr 50 gr (HER finner du orginalgarnet) Dvs du har maaaange muligheter av både dyrt, rimelig og billig garn
det er rett og slett bare å boltre seg 🙂

 

 

 

 

 

Life Is Cozy

 

BLUE SNOWDROP SWEATER
Bildene

 

 

* * * *

Ok, da var det kwell ja, eg har vært i dusjen og kwellen kan starte 🙂 Planen er jo å strikke videre på vott nr 2, men såååå kommer min sønn DIB HASSAN med en BOMBE!!! *ler meg ihjel* Litt bakgrunn er påkrevd: Han kom hjem rett etter sommeren med et hekletøy som skulle bli en ball, eg kunne kjapt SE at det der blir aldri en ball og aller minst eg PUFF som planen egentlig var! Eg spurte om eg kunne få rekke opp og vise han en bedre start, men NEI, dette skulle han gjøre selv. Prøvde å si at læreren hadde gitt han et dårlig utgangspunkt og at EG kunne bedre, men NEI! Ok, helt greit det tenkte eg!

Men NÅ, ja nå kom han med det; “Kan du hjelpe mamma for dette blir jo ingen ball!” HA! Ka var det eg sa?? Hmmm Hæ? Høre på meg neste gang eller? hehe Ok, så det skal eg teste ut nå, eg sa at PUFF kan han bare glemme, for med dobbelt vanlig tynt ullgarn kan han hekle seg ihjel!
EG kommer til å legge til en tråd extra og satser på en BALL i beste fall hehe
Mamma er best skal vites, ja i allefall til syvende og sist 🙂 hehe

Anyway, hekling er ikkje akkurat det skuldrene mine skriker etter kan du si! Der er det forkalkninger, løse muskelfibre og betennelse….Legen satt kortisonsprøyte og bedøvelse ved hjelp av ultralyde i dag. Rett etterpå føltes det veldig godt for ingenting var vondt, men eg har fått beskjed om 0 løfting/bæring!
Tilbake om 3 uker. Nå murrer det som tannverk i hele overarmen….Jaja, litt hekling blir det 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE MANDAGS KWELL

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk “knit #pattern #freepattern #bluesnowdropsweater #gratisstrikkemønster #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer
    1. Å hekle for mye etter cortisonsprøyta er det så lurt—? ( bestemorråd)

    2. Av og til må barn ta ansvar, og i dette tilfellet bør han gjøre så godt han kan selv. Du burde ikke gjøre noe som helst av håndarbeide i dag. Tenk langsiktig, for du skal ha armene dine lenge.

    3. Lisbeth: Han har faktisk vært veldig flink 🙂 Nå kan han øke uten at alt blir slafsete og hullete 🙂 Så dette blir nok bra til slutt 🙂

    4. Ellbjørg: Det går ganske greit siden eg bruker høyre armen og sprøyta ble satt i venstre, men han tok styringa ganske kjapt da han så han fikk til økingene ganske så fint 🙂

Siste innlegg