LUKE NR 22: HELT FANTASTISK – STRIKKEOPPSKRIFTER

Design: Stephen West

NÅååå har du seriøst en UNIK sjanse til å virkelig få fart på sokkegarnet ditt som type Opal o.l!
Hjelp det KAN bli tomt i hyllene etter hvert! Her kan du strikke den ultimate Tightsen/kosebuksa
i dobbelt sokkegarn på pinne 5 og bli et blikkfang i gatene! WOW! Eg måtte virkelig smile når eg så denne buksa, ja det er en typisk Stephen West bukse, fargerik og helt fasjonabel! Hvis du virkelig vil slå til, ja så strikker du også genseren som passer til! (Se bilde 2)

 

 

MARLED MANIA LEGGINGS
Bildet over
Opp til 114 cm i hoftemål

 

 

 

 

 

Design: Stephen West

 

 

MARLED MANIA SWEATER
Bildet over
Opp til 135 cm i brystvidde

 

 

 

* * * *

Mmm var deilig å ligge å våkne i senga i dag, bare tenke at det ENESTE eg skal i dag er å hente DibHassan på skolen. Glad me tok handelen i går og at alt er i boks 🙂 Ali hadde allerede fått tunga på kok da eg sto opp og morningen var godt i gang 🙂 Sitter i grunnen her å bare nyte deilig kaffi.

På strikkefronten fikk eg faktisk strikket en del på sjalet i går kwell, ja eg ble sittende vel å lenge
og bare nyte kwellen og kom meg ikkje i seng før nærmere 03! Alt for sent for eg var oppe halv 9, spørs om det ikkje må eg kwil til i ettermiddag! Må jo det om eg ikkje skal kapitulere på den første FERIE kwellen! Den må alltid nytes litt extra 🙂 Amira har arbeidsdag i morgen, men så er det ferie på henne også og den er nok etterlengtet!

Hvordan ligger du an? Begynner du å nærme deg ferdig? Nå er det Julaften på søndag og eg kjenner det i magen når eg tenker at det sitter mangen der ute som ikkje syns det er greit! Hvis du har lyst å hjelpe litt sånn på tampen av Julestria kan du f.eks hjelpe litt via DENNE LINKEN eller du kan legge noe i den Svarte Gryta til Frelsesarmeen når du tar den siste handling i dag 🙂 Eg har gjort begge deler, men skulle virkelig ØNSKE eg kunne ha gjort MER! Da eg for mangen år siden jobbet inne i Stavanger sentrum smørte eg alltid noen ekstra matpakker som eg hadde i veska, for HVER morgen når eg gikk på Narvesen for å kjøpte avisa satt de faste menneskene i trappa, de som sitter der dag ut og dag inn
i håp at noe dukker opp. Disse fikk matpakker HVER dag så lenge eg jobbet i sentrum og hver dag fikk eg verdens beste bamseklemmer! Det ER ubetalelig å kunne hjelpe litt og hvis alle hjelper litt, ja så hjelper det noe! Det hjelper i allefall ikkje at alle tenker at andre gjør det! Sammen kan me faktisk gjøre en forskjell for en som har nada nix ingenting! Nå har eg ikkje lenger overskudd(helse) til å smøre matpakker og ta turen til byen hver dag, men ved å gi til Frelsesarmeen sin Aksjoner hjelper du virkelig mennesker som trenger det! Så eg har i allefall gitt bort 4 middager som noen kan kose seg med 🙂

Nå skal eg ha meg en kopp kaffi til og bare sitte her til eg skal ned å hente Jr, vel tilbake skal eg ha meg en god hårvask! Det er mitt “prosjekt” i dag! Hvis eg skal være fin på håret på søndag må eg starte nå haha Sånn er det når man har nesten en meter med hår hehe

KOS DEG OG HA EN
DEILIG FREDAG

Go`klem fra ei Avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #stephenwest #leggings #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Jeg er en stor følger av bloggen din,men er ikke flink å kommentere. Nå har jeg også gidd 4 middager,et flott tiltak. Ønsker deg og familien en riktig fin julefeiring og alt godt for fremtiden:-)

    2. Irene: Tusen Takk for det 🙂 Så koselig, tenk å kunne vite at pga av deg (og meg) kan nå 8 mennesker koselig med deilig Julemiddag 🙂 Det føles ganske godt 🙂

      Kos deg og ha en MAGISK Jul <3

Siste innlegg