LUKE NR 23: SKIKKELIG LEKKER OG DEILIG LUE – STRIKKEOPPSKRIFT

Mary Ann Stephens


Eg elsker i grunnen luer! Jo morsommere og spesielle, jo bedre 🙂 Men denne! WOW!
*Dypt og inderlig betatt* Ahaaa eg har jo “100” farger i
Holst Supersoft så her er det bare å boltre seg i vei, ja kanskje du har en del Holst selv!?? OMG! Du bare må strikke denne og kle deg i den lekreste lua resten av vinteren! Vet at EG skal gjøre det…..Kanskje eg bare znapper til meg oppskrifta nå etterpå!?? Åååå fy filleren eg ble giret!

Siden det er Lille Julaften burde eg vel sikkert ha lagt ut noe mer Julete? Men men, nå er det jo noe sent å starte på noe til Jul så nå får me begynne å tenke på VINTEREN som ligger foran oss!!
Vel Vel, eg har bestilt KrokusSpiring i starten av februar! haha *Drømmer*

 

 

 

SAGEBRUSH CHULLO
Bildet over
54 cm i omkrets
Etter hva eg har skjønt så er visst oppskriften på norsk!??

 

 

 

 

 

* * * *

Ok, da er me jo straks i mål! Lille Julaften, Julaften i morgen og greier, sååå koooselig!
Tror beint fram eg skal lage ei gryte med grøt i dag! Er det ikkje det man spiser midt på dagen på denne dagen?? Vet ikkje helt hvordan dagen blir da for PLUTSELIG gikk det opp for Dib og meg at han ikkje har noen gave til Amira! Han snakket om å ta turen ut på Kvadrat å finne noe så grøt blir det vel ikkje før senere i tilfellet 🙂 Jaja, dagen i dag og resten av dagene har me mye tid så me
gjør det me vil og spiser når me vil 🙂

Gleder meg til å stå opp i morgen!! Gleder meg til å åpne gaven med Julepysjen mens eg drikker frokostkaffi og bare nyte morgentimene!! Dessuten må eg ha på alarmen for eg MÅ opp å se God Morgen Norge og DET syns eg du også skal! EG skal nemligen få med meg innslaget av tidenes sterkeste forbilde superhelt! Ta en Sneakpeak HER! Det er ikkje ofte eg blir stum av beundring,
men det er eg oven for Gry Hege! WOW sier eg bare
<3 

Planen for akkurat nå er å ta et overlegent overblikk å bare konstantere at alt er i orden og så er det vel bare å stelle det nyvaska SOVEhåret mitt litt før eg bare plukker opp strikketøyet tenker eg 🙂

Kjenner på meg at dagen kommer til å bli ganske så fin 🙂

KOS DEG MASSE OG HA EN
DEILIG LILLE JULAFTEN!


 

Ps: Husk nå Grevinnen og Hovmesteren i kwell!
Like stor slager i dag som for 40 år siden i mitt liv 🙂

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #strikkeoppskrift #fearisle #earflaphat #ørelapplue #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg