HVA MED EI NY PROSJEKT VESKE? – OPPSKRIFTER

Design: Simona Kastanauskiene

Hva med å hekle seg ei ny strikkeveske, eller håndarbeidsveske om du vil 🙂 Det er virkelig noe man ikkje kan få for mangen av og hekler du denne som er i tjukt I-Cord “Garn” på nål nr 7,
ja så har du deg ei ny veske før du aner! SWOPS så er den ferdig!

Veldig fint struktur – ME LIKE! Begge veskene hekles altså i en tjukk I-Cord tråd og du finner det HER og du kan velge blant ganske mange fine farger! I oppskriften finner du også bilder og film om hvordan hekle maskene og beskrivelse for hver omgang så dette høres jo veldig enkelt ut, ikkje det? Det at oppskriftene er på engelsk tror eg ikkje er noe problem her så lenge det er gode bilde/filmbeskrivelser


Du finner flere design heklet på denne måten 
HER INNE så kanskje du
også kan hekle deg en Strikke/Heklekurv??

TOTE BAG “MY BEST FRIEND”
Bildet over
Ei romslig og god veske

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design: Simona Kastanauskiene

SOFIA TOTE BAG
Heklet i samme I-Cord tråd som den første vesken

* * * *

4 dager bare! 4 dager igjen av 2017! Syns dette året har gått virkelig fort! Mulig fordi me her i vest gikk å venta på sommeren i ca 3 mnd?? Sommeren uteble og i steden for så regnet me nesten helt bort! Det var dessuten like “varmt” på Julaften som det var midt på “sommeren”, ja hele 10 gr! HURRA!
Er det lov å HÅPE på et snev av sommer i 2018!?? Me har i grunnen ikkje hatt noe skikkelig sommer siden 2014! Når eg mener sommer så mener eg MER enn ei uke med OVER 20 gr, er det sååå mye
å be om egentlig? Ja å få lov til å dyppe beina i havet uten å få neglesprett!??
Eller å fange krabber uten å ha votter på seg!??

 

Vel, selv om eg er optimist som vanlig har eg vanskelig for å forestille meg en skikkelig sommer!
Hele året surrer og går med det samme været, sommer som vinter! *ler* Tror snart det er på tide at me kommer oss en tur til Libanon igjen! Men det er stadig noe som skremmer meg fra å dra dit…
Det er inni mellom mye der nede som KAN utvikle seg som de ikkje tar med i nyhetene her og eg vil ikkje oppleve det me opplevde i 2006 en gang til….Off! Snart hele 12 år siden eg var der sist! UHØRT!

Anyway, det er alltid spennende med en Ny start og Januar er i grunnen en forfriskende måned uten noe spesielt som skjer bortsett fra skolestart og et mulig snøfall! La det nå i det minste komme litt snø sånn at HELE året ikkje blir helt likt! Gi meg en grunn til å sitte inne å nyte varmen fra AltiBox Peisen!

Gårsdagen ble skikkelig sløv og formen ganske laber så eg sov i ganske mange timer! Hvis det går an å si at eg var kvalm i korsryggen, ja så var det det eg var! En ekkel følelse og Ibux Gel hadde liten virkning så da er det i grunnen best å bare sove. Pga lang kwil kom eg meg ikkje i seng før nærmere 03, men alarmet kimet kl 9 uansett så det var bare å komme seg. Føler meg ganske så våken faktisk selv om eg ranglet så kanskje denne dagen ikkje blir så verst likevel?

KOS DEG OG HA EN
FLOTT TORSDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #hekle #crochet #pattern #hekleoppskrift #strikkeveske #prosjektveske #bak #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg