BABYTØY I DEILIGE RILLER – STRIKKEOPPSKRIFTER

Lori Versaci

Se der ja!!! Woop Woop riller så langt øyet kan se! Veldig basic, men likevel akk så lekkert!
Mange syns det er kjedelig å strikke riller, sikkert noen som ikkje liker det i det hele tatt, men eg?? Åååååå eg syns det er sååå fint! Hvis man i tillegg kan smette inn noen striper!
Ahaa da er det helt FAB!

 

En jakke eg i MANGEN år (Over 10!!) har drømt om å strikke er LISELOTTE JAKKEN
(Gratis oppskrift, klikk på link) Skjønner ikkje hvorfor eg fortsatt ikkje har den på hylla mi!!??
Nå har eg lagret den på nytt i mappa for 2018 så kanskje noe skje nå??
Kanskje du og eg, ja andre også altså, kunne ha strikket den sammen??

 

 

 

PLAYTIME
Bildet over
Str 3 —> 18 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

ByAmstrup

Fortsetter med litt mer riller <3 

 

BABY BEAR
Str 0/3 mnd og 3/6 mnd

 

 

 

 

 

 

 

 

ByAmstrup

Dette er virkelig gode plagg til de små, varmer godt på en liten mage 🙂

 

 

BAGGY BABY
Str 0 —> 24 mnd
Dansk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *


Da eg våknet av alarmen i morges og tok mobilen fra vinduet var det nesten så eg fikk frostskader
i hånda!! Åpnet vindu og minus ute!!! Fikk skikkelig frost i meg og hadde seriøst store problem med
å komme meg ut av dynene! Du kan si det sånn, når Ali virkelig begynte å dra inn og sende en hel symfoni ut, ja det var rett før taket lettet! Er sikker på at naboene hørte han! DA kom eg meg opp i en fart hehe Første steg ut i gangen uten sokker skjønte eg at NÅ, er det frost i stua! OMG!

Det SISTE eg sa til Dib i går da eg la meg var; “Følg med på terrassedøra om Milo kommer hjem
og LUKK døra før du legger deg!” “Jaja”;
svarte han mens fingrene fløy over tastaturet og han sprang bortover fjellene etter et monster…..Det er tydeligvis forgjeves å snakke til en som Gamer….
Hele skyvedøra var frossen og det lå RIM på parketten! Ja det var litt kuldsig kan du si!
HEKKAN HELLER! Nå står ovnen på 30 gr og døra er lukket, selv sitter eg med teppet suret rundt meg og eg kjenner så vidt tærene mine *ler*

 

Men SEEE den morningen da!! WOW! Vil mye heller ha dette været, ja sånn 4-5 minus,
vindstille og sol! Har alt for mye kuling og regn her i vest! Det er jo også utrolig deilig å gå tur i sånt vært, men det er dessverre noe eg veldig sjeldent gjør! Sliter ennå med at når eg er ute å går på den måten, pulsen stiger litt så hovner halsen opp….Dette skjedde første gangen eg fikk en stor svulst
i halsen, både den og hele skjoldbruskkjertelen ble fjernet, men eg har ca 11 mindre ufarlige svultser liggene spredt rundt på halsen, tror dette er en årsak + at nå ligger strupehodet rett under huden og det er skikkelig vondt å bli kald. Ubehagelig og veldig merkelig følelse. Jaja slikt vær er også helt nydelig å nyte fra Go`stolen med teppet rundt seg og noe strikk i hendene + det er extra mye liv og party
i “Juletreet” ute som bugner av fuglemat 🙂

Kjenner på meg at dette blir en skjønn lørdag! Ali skal lage en deilig KyllingWook! Knallgod og ikkje minst er det lett for magen noe ikkje Julemat er! SHIT eg er drittlei mat nå altså,
men det skal blir godt med dagens middag 🙂 Mmmm

Eneste eg skal gjøre er å ta meg en tur på badet, ta på meg deilige og varme KoseKlær 🙂 Eg fikk nye av Ali til Jul og det er de beste eg har hatt! Eg er IKKJE opptatt av merker på klær og sånn, bare eg liker det og det er godt, ja så er eg MER enn fornøyd! Men, Ali syns sikkert eg burde “kjøre” litt STIL her eg sitter så han kjøpte en stor hettegenser og joggebukse fra Tommy Hilfiger! DIGG!
Det skal eg nå gå å ta på meg og så skal eg BARE nyte agen og KOoOSE meg med strikketøyet 🙂
Håper du også får en skjønnlørdag!

KOS DEG
OG NYT DEN SLIK DU KAN BEST!

Go`klem fra ei Meget Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #danskstrikkedesign #liselottejakke #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer
    1. Jeg er blant dem som fort kan synes riller blir litt kjedelig, men den dressen med ører var jo heeeelt nydelig! <3

    2. Nydelig vær i Bergen også. Vi sover med åpent vindu uansett temperatur, og det var herlig å våkne til – 6 grader.
      Nå har jeg fyrt i ovnen i stua, sånn at det selvsagt er blitt for varmt. Sola skinner inn i tillegg.
      Ha en fin lørdag

    3. Så utrolig nydelig. Både dressene med ører og sparkebuksene på det nederste bildet 😀 Jeg bruker masse hjemmestrikk til min baby, det er så deilig nå på vinteren! : D

Siste innlegg