DRØMMEJAKKA FRA ANN KINGSTONE – STRIKKEOPPSKRIFT

Designer Ann Kingstone

 

Ann Kingstone har mange design som eg stadig fantaserer om! Det hele startet for snart 5 år siden da hun ga unn HEDGEROW jakken, den er jo bare såååå nydelig, ja det spinner i hodet mitt hver gang eg ser noen har strikket den! Ta en titt på den HER! En dag, ja EN dag bare MÅÅ eg ha den liksom!
En av grunnen for at den ENNÅ ikkje har vært innom pinnen er fordi eg klarer ikkje helt å SE hvilke farger eg skal bruke! På en måte har eg lyst på den som den er på bildet, men så har eg jo sett sååå mange flotte som andre har strikket, har også veldig lyst å strikke den i Rowan Felted Tweed som er orginalgarnet 🙂 Eg er faktisk fast bestemt at en dag skal eg finne en grunn til å premiere
meg selv med akkurat den lekre jakka 🙂

Nå der i mot har det hele utviklet seg til en TWIST! Ja se på denne skjønnheten som dukket opp,
ja i går rett før eg egentlig hadde planer om å legge meg POPPET den opp vettu!
Ødelegge nattesøvnen på den måte, ja du kan si eg fikk mye å tenke på *ler* I flere år elsket eg fletter
og kabelstrikk, noe som Amira fikk erfare da hun var liten og eg bestemt hva hun skulle ha på seg! haha Hun fikk ganske mange jakker og de var så fine! Men denne jakka her har jo også HETTE,
noe eg verdsetter høyt på en jakke 🙂

 

Dvs at eg nå har 2 STORE favoritter fra flotte Ann Kingstone, hvor mange har?
Ja etter at du tok inn en titt
HER INNE?? Vanskelig, ikkje sant???

 

 

 

 

Designer Ann Kingstone

 

 

RIEVAULX
eBook
Bildene over
Str fra 32″ —> 58″
Dvs 81 cm —> 147 cm rundt brystet

HER finner du orginalgarnet, lekker sak da og ganske mangen fine farger!

Det er virkelig verdt pengene å kjøpe denne eBoka!!! WOW sier eg bare!
Utrolig vakre og flotte design, ALLE 12!! Ta en titt HER!
Bare ikkje skyld på meg om “To-Do” lista ble extra lang! hihi

 

 

 

 

 

 

* * * *

Ok, eg “overlevde” mandags kwell siden Amira kjørte å hentet Dib på trening Hihi Han var VELDIG fornøyd da han kom hjem i går! Ikkje bare hadde den nye Drakten vært super å trene i, men på torsdag begynner han som Hjelpetrener noe som er extra stas + det hjelper han på veien mot det Svarte Beltet. Det er ennå en stund til det, men det beltet krever masse og forberedelsene begynner et par år
i forveien så det er bare å henge med! Det blir et aktivt år + han nå også skal begynne å trene om onsdagen med Team Rogaland. Da slutter de kl 22, men han skal kjøre hjem med treneren som også bor her i Tananger – Det var jo helt supert!

Eg hadde en forholdsvis rolig kwell og strikket på sokken! Nå er eg ganske straks tilbake der eg var før eg rakk opp og sokken SER mye bedre ut når det er ribb opp på foten 🙂 Må prøve å sette inn et høyere gir på disse sokkene og eg håper eg får de ferdig i løpet av helga! Eg søkte opp str 48 i sko og det er jo faktisk hele 30 cm! Ganske langt når det gjelder å strikke sokker hehe
Men takk og pris for at eg strikker i ganske tjukt garn 🙂

Vettu?? Eg har egentlig en veldig PYTON jobb foran meg, ja som eg bare skyver foran meg for det er det eg syns er en drittjobb retten og sletten! Me er jo tilbake på det lille soverommet siden Amira har det store, dvs at alle mine klær måtte ut av skapene og enn så lenge er alt fordelt på 3 stappfulle plastsekker…..TRAGISK, eg vet! OMG! Eneste plasser hvor det er ledig skap er tilbake til det “gamle” skapet mitt inne på rommet til DibHassan. Vel å greit, MEN! Han har eg extra seng som er en stor stol når den ikkje er i bruk og den kan kun stå foran det skapet for at rommet skal fungere….Dvs HVER gang eg skal hente klær så må gjennomføre tunge flytt og skyv, veldig lite motiverende….+ at det allerede ligger eg del i det skapet mitt som eg må ta stilling til….Til Fretex eller beholde….Eg kan godt ta hys på alt husarbeidet bare eg slipper å rydde i kleskapene…..*Liker ikkje* Hadde me ennå hatt et HAV av store romslige skap slik at det hadde vært GØY å rydde, men DET har me ikkje….
Drømmer opp et STORT “Walk in….

Men men, eg får komme i gang! Eg har nemligen noen stativ med tørre klær stående i gang som skal brettes og legges på plass. Kun et par maskiner til så er vaskerommet tomt for klær, DA kan eg ta
å tømme dunkene på badet haha En evig runddans den der klevasken…..Amira tar sine egne klær
og hun har egne dunker så det er ganske greit 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE DAG

Go`klem fra ei litt Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #ebook #annkingstone #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg