VÅRENS FINESTE LANGE JAKKE – FLOTT DESIGN OG STORE STØRRELSER

Design av Joji Locatelli

 

Da har også Joji Locatelli kommet ut med noe nytt i år og SEEEE på denne lekre Coat`en da!!
Perfekt til våren, ikkje det? Som eg har sagt før så elsker eg Joji sine oppskrifter og hun er også VELDIG inkluderende når det kommer til størrelsene, mer enn de fleste 🙂 Eg tror eg kan si at alle hennes design har store størrelser og det er så gøy å kunne promotere de for det mangler ikkje på etterspørsel etter et plagg som har mer enn 100 cm i overvidde 🙂

Jakken strikkes Top/Down i et stykke og har et A-snitt noe som gjør at den blir romslig rundt baken 😉
Oppskriften er forklart i tekst og i diagram 🙂

 

 

Design av Joji Locatelli/ Foto: mswnola

 

 

RANCH COAT
Bildene over
Opp til 145 cm rundt bryst
Opp til 267 cm rundt nederste kant
Opp til 54,5 cm rundt overermene

* * * *

Sånn da er dagens plikter i box! Masse klær er vasket, hengt opp, bretta og lagt på plass + eg har rydda et skap på badet og shaina litt der ute og fått bort masse klær og tømt en skittentøydunk 🙂
Jepp, ganske så fornøyd med dagens innsats 🙂 Inni mellom har eg heklet litt!! Jepp, Dib hadde med seg hjem Kunst og Håndverksprosjektet sitt som er en heklet puff og når var det dags for å starte på nye nøster og da er det godt med en mamma som kan hjelpe litt. Han hekler med garn som han har fått velge ut inne på “Nødevendelig Rommet” mitt, hehe bedre utvalg der enn på skolen 🙂

Nå der i mot er det tilbake til sokken og fortsette med den resten av dagen 🙂 Hadde vært deilig å fått den ene sokken ferdig bare for å se hvordan den blir 🙂 Går også å venter på deilig garn i posten!! Hadde faktisk trodd at det kom i dag, men nei…..satser på i morgen da! Eller, siden det kommer med PostNord kan det jo faktisk ennå komme i dag! Hadde vært så gøy! Men Nå?
Nå blir det kaffi og strikking i allefall til sola går ned 🙂

KOS DEG MASSE OG HA
EN SKJØNN ETTERMIDDAG!

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #coat #jojilocatelli #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg