ET VAKKERT EVENTYR MED KATE DAVIES – STRIKKEBOK

Design av Kate Davies

EN dag, ja eg sier det bare, men EN dag skal eg til Highland i Skottland! For et eventyrlig sted, det er så vakker med sine flotte fjell og høye himmel for ikkje å nevne viddene! Tenk å bo der slik som
Kate Davies gjør!?! Er jammen ikkje rart hun klarer å skape MAGI på pinnene med den inspirasjonskilden innen rekkevidde! En magisk verden, det er det det er!

Hvis du vil se mer design fra Kate Davies du tar turen innom HER HER og HER!

 

 

Design av Kate Davies

Dette er virkelig noe eg kunne tenke meg! Om ikkje noe blir strikket så er det en skikkelig vakker Eventyr bok for oss som er strikkeentusiaster 🙂 

 

 

 

STRATHENDRICK
Bildene over
eBook
Oversize
Opp til 76″/ 193 cm

 

 

Dette får du ved å kjøpe denne eBook:
 

West Highland Way Club : Book /  pattern option  

This subscription includes:

  • Weekly release of exclusive club member-only patterns over the 3 month duration of the club
  • (Patterns are in the form of  PDF / ebook delivered to your Ravelry library, which will be updated weekly as each pattern is released)
  • Separate weekly newsletter exploring different areas of the West Highland Way through words, images, and video
  • 120-page print book, containing all of the patterns as well as essays and  photography that bring the West Highland Way to life
  • 10% discount on all items in KDD shop for the duration of the club, including Milarrochy Tweed (January through March)
  • shipping of book to an address anywhere in the world  – posted out at the club?s conclusion

    Copy fra WHW Club siden

 

 

 

 

 

 

* * * *

Javel, da er det vel så GODT som helg! Woop Woop! Om me henter hjem HelgeKosen i dag eller morgen er for så vidt ikkje bestemt ennå, tror gjerne vær og føreforhold får bestemme litt 🙂 Uansett er det jo ut å kjøre i kwell, så KANSKJE me gjør det mens DibHassan er på trening?? Tja, som sagt,
det er fortsatt tidlig og me tar det litt som det faller seg 🙂 Etter å ha sjekket været så burde me
handle i dag….det skal nemligen snø i hele morgen! Nå er det rett før eg kan dra frem skiene! hehe
Eller, mulig eg hadde gjort meg bedre på TRUGER! haha

Det ser ut for at det kan bli en skikkelig strikkehelg! Skal faktisk HEKLE litt også! Dib er snart ferdig med en liten puff som han hekler i Kunst og Håndtverk på skolen og han må hekle en del hjemme for
å komme i havn – nå skal eg lære han å felle for det nærmer seg slutten. Han har blitt skikkelig flink
å hekle, ja han hekler så fast og fint! Når puffen er fylt og heklet igjen skal han hekler øyner for dette skal bli ei AnsiktsPuff hehe Blir nok gøy denne 🙂 Målet hans er å få 5`er 🙂 Søren godt at en av ungene mine fixer noe med garn *ler* Amira bare ser dumt på meg når eg spør om hun vil strikke hehe

Tja, vurdere på om eg skal ta meg en liten HelgeShaining her i heimen!? Har blitt litt støv, ja DET avslørte sola som stakk inn om i går! Dvs eg VET det er der selv om eg ikkje ser det i dag!
Det er jo bare å sveipe litt rundt med filla og spraye litt Jif så blir det nok fint 🙂

Men men….

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG!

Husk BRODDER om du skal ut å gå!
Det er ganske krise med et håndleddsbrudd!!

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #ebook #strikkebok #strikkedesign #highlandwest #katedaviesdesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg