WINTER CARDINAL – NYDELIG SJAL – 2 STRIKKEOPPSKRIFTER

Foto by: Adam Bender 

WOW for en inspirasjonskilde!! Da må jo bare ting man designer blir vakre! Tenk å hatt besøk av en slik en i Neket!?? Eg drømmer om en Dompap liksom….skal eg se denne skjønnheten må eg ta en lang flytur helt til Nord eller Sør Amerika!!

 

 

Laura Aylor

 

Anyway, eg kan strikke meg ei vakkert sjal! Dette ser jo skikkelig kjekt ut å strikke! *Noterer på To-Do lista* Når skal eg strikke alt eg vil strikke?? Her skal du bruke ganske tjukt garn, eller tjukt og tjukt,
men Cascade220 er jo ikkje tynt. Dvs garn som er ca 100 m pr 50 gr skal du bruke her så det
vil jo gå ganske fort og greit vil eg tro.

 

 

 

WINTER CARDINAL
Bildet over
Str 63 cm X 203 cm

 

 

 

 

 

 

 

 

Laura Aylor

 

Dette strikkes i noe tynnere garn og Designeren anbefaler et garn som strekkes seg godt i blokkinga. Det er beregnet at bladene i sjalet skal “åpnes” opp 🙂 Da er det greit med litt spenst i tråden ja 🙂

 

 

QUINLAN
Str 63 cm X 187 cm

 

 

 

 

 

* * * *

I dag ser eg virkelig for meg at det kan bli glatt! Skal ligge på ca 1 grad, men til kwellen (når me skal ut å kjøre!!) skal det begynne å REGNE!! Hvor TYPISK er ikkje det!?? Kjenner at panikken kryper opp over ryggen på meg og som sagt; Når eg blir redd blir eg sur og sint! På slike dager GLEDER eg meg til våren, ja den kan slettes ikkje komme fort nok! Det er også tungt å gå ut på den tiden fordi det er mørkt, savner turene våre mens Dib er på trening! Det er sååå mye kjekkere når det er lyst!

Jaja har i grunnen ikkje så mange planer for dagen annet enn at eg skal prøve å komme meg ned på Senteret for så å plukke Dib med meg hjem fra skolen! Krysser fingrene for at de har strødd i dag!
Ellers skal eg strikke på dette lille prosjektet som eg plutselig bestemte meg for å strikke, blir virkelig fint i dette Holen garnet kan du tro! DEILIG farge å strikke i 🙂 Blir så glad liksom 🙂

Men, først av alt MÅ eg fikse håret mitt hvis ikkje blir det en HØYBALL! Vasket det i går og selvfølgelig var det fuktig ennå da eg la meg, best å få stell på det da 🙂

Gleder meg til eg kan “Ta Kwell” i kwell! hehe Alltid godt når mandagen er unna gjort 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUPER MANDAG!

Go`klem fra ei OVERoptimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #wintercardinal #shawl #sjal #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg