LEKKER ULLTRUSE MED TOPP – STRIKKEOPPSKRIFT

Anne B Hanssen

Hvor mange ganger har du tenkt tanken?? Ja på at det av og til hadde vært helt deilig med ei Alpakka Truse?? Er jammen ikkje få ganger eg har tenkt tanken, ja som f.eks når eg har på meg ei skjørt i de kaldeste månedene og nordavinden trenger vei plasser den slettes ikkje bør være!!! Brrrr snakk om hønehud da gitt! Da hadde det gjort seg med en slik hipster!! Ikkje bare det, men SEEE hvor
lekker den er da!?? Er sikkert helt vidunderlig lekker å strikke også +
at det er en drøm å strikke med DETTE GARNET!

 

 

 

Anne B Hanssen

 

Trøyen og Hipsteren er i en og samme oppskrift.
Skikkelig sånn romantisk lekker syns eg!

 

 

SHE MUST BE DREAMING
Gjelder begge bildene over
Opp til str 45″

* * * *

Jadda, da er det tirsdag og eg overlevde mandagen med glans haha Da Dib og eg skulle gå i går kwell kom Amira og overtok! Hun skulle på trening og samme vei så hun både leverte og hentet! Da var det bare for meg å gjøre meg klar for kwellen da jo og eg fikk virkelig koset meg 🙂

Vettu?? Fra kl 12 i dag blir det over 6 grader og plaskende regn!?!?! Da kommer i allefall det meste av isen til å forsvinne og eg kjenner at det skal bli deilig 🙂 MYE is og snø er allerede borte etter nattas heftige herjinger 🙂 Det skal det i grunnen være flere + grader ut hele januar og er det ikkje 1.februar som er første VÅRdag!?? Det er vel da me går å speider etter spirer av Snøklokkene??
Åååå men eg GLEDER meg 🙂

Har i grunnen ikkje så mye planer for dagen bortsett fra å brette noen stativ med klær
og forhåpentligvis vaske noe flere klær…..Dib rydda rommet sitt i går og da havnet det MINST en maskin til på gulvet på vaskerommet! Så ja, drømmen om et tomt vaskerom er langt der ute i det fjerne! Tror hvis eg skal få oppleve det må eg sende ungene på ferie en måned eller 2 *ler*

Ali har tydeligvis inntatt kjøkkenet med tunge skyts i dag for nå klirrer det i skåler og gryter +
at Kenwood`en jobber på spreng! Tror om det blir noe hjemmebakt etter hvert!??

HVIS eg er skikkelig flink/effektiv denne uka blir det forhåpentligvis en Give Away til helga!
Joda, planene er klare de må bare fixe litt først ser du 🙂

Før eg setter meg ned for å strikke sånn skikkelig skal eg nappe sjalet av blokkinga og feste litt tråder
og sååå må eg få til å levert det til mottaker! Skal komme med info om sjalet når bildene er tatt 🙂

Men Nå? Skal bare svelge kaffien i koppen og sige i gang!

KOS DEG OG LAG
DEG EN FIN DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg