STEINTØFF – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Amy Gunderson

 

Noen ganger er det såååå deilig når det bare dukker opp en skikkelig Go`bit som du uten for mye mikk makk kan snappe til deg! Ja som denne deilige genseren som eg kunne ha trengt NÅ i dag!
Hekkan som det blåser og kaldt er det! Må nok rundkle meg i ull når eg ganske snart skal ut i stormen for å kjøre Dib på trening – HELDIGVIS har han skyss hjem så eg kan bare hoppe rett i en varm dusj når eg er tilbake, smette rett inn i en pysj og innta KoseStillingen med Strikketøyet!

 

 

 

TURTLENECK PULLOVER
Bildet over
Opp til 120 cm rundt brystet
GRATIS strikkeoppskrift (Pdf)

 

 

* * * *
 


Ja eg bare MÅTTE innom en kjapp tur når eg plutselig ramlet over denne strikkeoppskrifta, ja for eg VET du elsker GRATIS strikkeoppskrifter og her er det en superflott en!! JuHuuuu Jepp, eg lagret den eg også, så kanskje en dag den kommer på mine pinner også!

Nå har eg mannet meg opp HELE ettermiddagen på Om og hvis om atte eg skal hoppe i bilen å få Dib avgårde! Er et styr det skal eg si deg når hverdagen er så uforutsigbar! Ali gikk å kwilte og ba meg om å vekke han når me måtte gå, ja for han kunne kjøre. Men så tenker eg som så, Ali har også godt av
å slappe av og slippe en gang i blant, derfor pakker eg meg inn og durer i vei!

Satser på å holde pakkekontakte uten flying start haha

KOS DEG OG HA EN
LUN OG HERLIG KWELL

 

 

Har hverdagen endret seg? Endringer du ikkje ville ha? Slitsomt?
Les DETTE INNLEGGET!

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille ved godt mot! 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

4 kommentarer

Siste innlegg