EN PERFEKT SØNDAG MORGEN – EN STRIKKEOPPSKRIFT DU TRENGER!

Carol Sunday

En perfekt søndag morgen starter allerede i senga i det øyeblikket du åpner øynene og det plutselig går opp for deg at alarmen ikkje har ringt! Ahaaa du strekker deg saligt under dyna og fryder deg over at dagen er bare din og DU kan gjøre akkurat hva du vil! Du sklir ut av dynene og inn i morgenkåpa, tripper lett ut på kjøkkenet hvor du klikker på kaffien. Mens den putrer i vei stiger du nesten litt grasiøst inn i dusjen hvor du får tilbake litt av varmen du forlot i dynene, etter vel gjennomført dusj er det på med ei myk pysjbukse og en myk og superdeilig kasmir genser –
NÅ er du klar for ME TIME og varm kaffi!

Det ER tross alt slik en søndags morgen BØR være!
Derfor må me jo strikke denne genseren!

 

 

 

Carol Sunday

 

 

SUNDAY MORNING
Gjelder begge bildene over
Str opp til 60″ rundt brystet (152 cm)

 

 

 

 

 

 

 

 

Carol Sunday

 

Eller kanskje du er mer på å ha en deilig jakke?
Perfekt til pysjbuksa!

 

 

 

MADAM SECRETARY
Str opp til 60″ rundt brystet (152 cm)

 

 

 


 

* * * *

Jaja da er det jo helg -NESTEN! Gjenstår bare å blunke litt i natt så er me der 🙂 Har i grunnen litt
å gjøre i morgen, foruten å hente hjem helgekosen i dag eller morgen skal me på et møte som eg ikkje klarer å se for meg hvordan vil gå! Du kan si eg GLEDER meg til å komme hjem igjen
og virkelig bare ta HELG uansett utfall!

Hadde i grunnen voldsomme strikkeplaner i går kwell, men eg fikk liksom ikkje fred nok til å roe ned
og bare ta fatt på strikkepinnene! Var noe hele tiden, var det ikkje det ene så var det det andre hvis ikkje noen av delen så var det Milo som skulle ut eller inn! GIVE ME A BREAK! *ler*
Tror eg måtte legge ned pinnene, ta bort teppe og reise meg sånn ca 72 ganger!

Men NÅ etterpå SKAL eg strikke! Eg må det om eg skal få til en liten Give Away i helga!
Strikke Strikke Strikke “Hverdags Glede” <3 Dette blir nok kos skal du se!!

I kwell er det heldigvis siste treninga denne uka! Håper eg kan slippe unna den hentinga hehe
Nå skal eg uansett hoppe i dusjen og få på dagens uniform (les: Koseantrekk)

Vinden har heldigvis løyet og det er ro rundt ørene!

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #striking #knit #pattern #strikkeoppskrift #sundaymorning #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg