SÅ ENKELT OG SÅ LEKKERT! – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Purl Soho

Tenkt du, en så enkelt lue kan med enkle “grep” bli sååå lekker! Ja for den var lekker eller hva??
Garantert at et av de enkle Alpakka nøstene mine skal trylles om til denne! Har noen lekre BabyAlpakka som min søster kjøpte i Peru for noen år siden og de kan fint brukes!
Løpemeteren på garnet bør ligge på 100 m pr 50 gr og strikkefastheten er 23 masker 🙂
Blir ei passe tykk og herlig varm lue da 🙂

 

 

 

 

 

Purl Soho

Klikk på linken under (STORE bokstaver) så kommer du direkte til selve oppskriften

 

 

FOUR SPOKES HAT
Bildene over
Fra str Baby—> Large

* * * *

Har i grunnen ikkje vært helt på topp i dag, litt mye å styre med så eg gleder meg virkelig til å ta
helg i morgen! Håper formen henter seg opp slik at hele helga kan nytes 🙂 Det gikk opp for meg at eg ble løyet til i dag og den følelsen du sitter igjen med da er ikkje god! Eg orker heller ikkje å ta tak i det nå for eg orker ikkje styret som medfølger!! Men ÈN dag, da!

Nå stakk nettopp ALi ut på hjul for å hente DibHassan på trening så er i allefall alle øktene unnagjort for denne uka og eg innbiller meg at det blir lysere for hver uke hehe Merke det egentlig ikkje en plass på denne tiden av døgnet, men eg ser såååå fram til de lyse kwellen hvor me kan gå tur i steden for å holde på å kjøre frem og tilbake, frem og tilbake hehe Hva man gjør for ungene! Hæ??
Nå er det ikkje mulig å ta bussen heller da, så intet valg. Eller, da han starter som Junior og flyttet til et annet treningslokale startet han med å ta bussen, men hekkan heller! Det tok jo 1,5 time!!! Det tar oss liksom ca 20-30 min frem/tilbake så da skal han slippe bussen 🙂 2 år til sertifikatet hehe

Jaja, eg får lage litt kaffi og innta roen for kwellen! Riste av meg alt ubehaget og heller gjøre det eg kan aller best, nemligen å KOoOSE meg! Fikk strikket litt i formiddag så eg får fortsetter der eg slapp:)

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

 

 

 


“Man kan gjenta en løgn så ofte
at man til slutt tror på den selv.”

Av Steen Steensen Blicher

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #purlsoho #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg