ET KUNSTVERK AV EN KJOLE! -STRIKKEOPPSKRIFT

Lacelegance

 

Noen kjoler bare MÅ man beundre altså! Ikkje bare strikkekunskapen, men tenk på DEN tålmodigheten og da! WOW! Eg må si at denne syns eg var vakker, men eg har ikkje så mangen anledninger for en slik kjole! Dette må ha vært et eventyr å strikke! Prøvde virkelig å finne garnet som er brukt, men eg følte eg spant rundt i sirkel, MEN kjolen er strikket i TYNT Silkegarn (625 m/100 gr) så hvis du vil teste utholdenheten din så har du link til oppskrifta under neste bilde 🙂

 

 

Lacelegance

 

 

A-DRESS
Bildene over
Str 30—> 40

 

 

 

 

* * * *

 

 


Åååå hvilket herremåltid må eg si! MANZAF er bare helt nydelig! Ris, kalkun, lam, mandler
og valnøttter i en skjønn forening med deilig krydder. On The Side har me salt Laban med masse agurk —> METT!

 

Eg er ferdig med “Hverdags Gleden” som skal være premie i  Give Away`en og det ligger nå innpakket
i håndklede på ovnene i tastende stund så blir det tørt og eg får tatt noenlunde bilder kommer
det en Give Away litt senere 🙂 Det kan jo bli gøy!

 

Har akkurat vært inne å koset meg på “Nødvendelig Rommet” og det ser ut for at eg starter på et NYTT prosjekt i kwell! OMG! Det skjedde igjen! Jaja er det storm ute så er det storm, da trenger man litt extra kos, ÅSSÅ er det jo lørdag 🙂 Dette blir mitt Lørdags Gotteri 🙂
Hva koser du deg med i kwell da??

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG KWELL

 

 

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #dress #kjole #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetsrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Hei! Så veldig godt ut det som mannen din hadde laget, tipper dere koste dere alle sammen! Blir spennende å se hva du skal begynne å strikke på i kveld. ☺ Jeg ble omsider ferdig med Fanagenseren min, og nå har jeg startet på Flamingogenser fra Dalegarn. Ha en finfin lørdagskveld!

Siste innlegg