LITT SÅNN LØRDAGS HYGGE – STRIKKEOPPSKRIFT

Caitlin Hunter

ÅÅåå eg har virkelig sansen for genserene til Caitlin Hunter altså! jammen har hun mye fint og denne er intet unntak! Hvis du kjøper denne oppskrifta før Lørdag 10. februar kl 23.59 får du
20% ved bruk av koden; LoveAlaska

ALYESKA
Bildet over
Opp til 62″ i brystvidde

* * * *

Eg måtte bare svippe innom en tur før eg tar helt kwell. Dagen ble slettes ikkje som planlagt, det slo til med migrene på toppen av magen og eg havnet under dynene! Men migrenen var ikkje helt gjenkjennelig med en gang da det kun var høy øresus og “puls” i ørene, men eg kjente det ganske tydelig da eg våknet i halv 5 tiden….Noe som ikkje er vanlig når er har migrene  er at eg klarer å spise, men fikk nå i meg en bakt potet! Da eg etterpå sto på kjøkkenet tenkte eg at eg skulle fyre på med en IngefærShot og se om DET hjalp! Har laget en lindere shot denne gangen og tenkte det burde gå greit. Jammen meg, migrenen avtok veldig i løpet av en halv time!! Har fortsatt noe øresus, men ikkje så galt som det var så eg satser på en rolig kwell med litt strikking 🙂

Skal kose meg med “Hver gang vi møtes” og så blir det sikkert en tidlig kwell 🙂
Målet er å få ferdig mønsteret på Humulus! Kun 3 runder igjen 🙂 

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE KWELL

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #cailynturner #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg